در پی کسب 3 سهمیه المپیک برای تکواندو؛صغر سنی مشکل جدی مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان

نوجوانان تکواندوی ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2010 سنگاپور در حالی موفق به کسب سه سهمیه این بازی‌ها شدند که صغر سنی برخی تیمها در این رقابتها بیداد می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در جریان این پیکارها که در مکزیک برگزار شد، رضا حسن زاده در وزن 48- کیلوگرم با گذشتن از سد حریفانی ازچین تایپه ،ونزوئلا ، ازبکستان ، آلمان در فینال موفق شد تکواندو کار آرژانتینی را مغلوب کند وبه مدال طلا این وزن دست یابد و سهمیه المپیک را در بخش مردان برای تیم ایران به ارمغان آورد .
در بخش دختران دروزن 44- کیلوگرم مریم شیر جهانی ابتدا حریفی از اتریش را شکست داد و در بازی دوم پرتغال را برد ، در بازی سوم اوکراین را مغلوب کرد ،سپس حریفی از چین را برد و در فینال مغلوب تکواندو کار روسیه شد و به مدال نقره رسید و سهمیه المپیک را به دست آورد.
همچنین ابراهیم مردانی در وزن 55- کیلوگرم با گذشتن از سد حریفانی از نیجریه ، لبنان ، ساحل عاج ، ویتنام و کلمبیا در فینال مقابل حریفی از  افغانستان که واضح بود چند سالی بیشتر از سن دیگر بازیکنان است نتیجه را واگذار کرد ولی سهمیه المپیک را برای تیم ایران به ارمغان آورد .
در واقع صغر سنی بازیکن افغانستانی باعث اعتراض ایران به عدم برخورد با این مسائل شد تا مسئولان برگزاری مسابقات به شور نشسته تا در صئورت تایید این امر حتی مدال این بازیکن را پس بگیرند.
 
۱۵ اسفند ۱۳۸۸ ۱۵:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.