بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان با حضور سرلشگر رحیم صفوی،سلطانی فر و صالحی امیری برگزار شد

بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان با حضور سرلشگر رحیم صفوی،سلطانی فر و صالحی امیری برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اسلامی و تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز با حضور سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور مربوط به نیرو‌های مسلح،دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،کیکاوس سعیدی دبیر کل ،معاونین، مدیران و روسای فدراسیونهای ورزش و کارمندان آن در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سرلشگر رحیم صفوی ضمن بیان مطالبی در خصوص جنگ تحمیلی و جان فشانی های جوانان این رمز و بوم در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و کشور و مردم به بیان خاطراتی نیز در خصوص کمک های کشورهای دیگر به دشمن و اتکای نیروهای مسلح به توان داخلی پرداخت.
همچنین مسعود سلطانی فردوران هشت سال دفاع مقدس را طلایی ترین دوران تاریخ معاصر ایران نام برد و تصریح کرد: بدون شک مصادیق بارز و تحلیل های جامعی برای تایید طلایی ترین دوران تاریخ معاصر ایران در جنگ تحمیلی وجود دارد که برای پی بردن به مفاهیم عمیق این تحلیل باید نگاه اجمالی به اتفاقات دو قرن اخیر در کشور داشت.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز در سایه هشت سال دفاع مقدس، عزت و عظمت برای کشور به ارمغان آمده است و دستاوردها و یادگاری های دفاع مقدس تا قرن ها به یادگار خواهد ماند و وجب به وجب این خاک عزیز با ایثارگری و جانفشانی و ایدئولوژی اسلامی حفظ شد و طلایی ترین دوران تاریخ معاصر به ثبت رسید.

 

سلطانی فر تصریح کرد: کشور با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هر زمان به این اطمینان برسد که با هر کسی با گرفتن تضمین می توان مذاکره کرد این اتفاق رخ خواهد داد ولی اکنون هر چه می بینیم زورگویی های آمریکاست که می خواهد تحریم های برجام را فعال کند و خوشبختانه تمامی کشورها با این تصمیم مقابله کرده اند.
وزیر ورزش و جوانان در بخش پایانی اظهاراتش به آینده کشور و رسیدن به بقیه دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: ان شاءالله این سختی ها و مشکلات معیشتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند ، سپری می شود و با گشایشی که ایجاد شود سربلند بیرون بیاییم. آینده این کشور روشن است و این گردنه های سخت پشت سر گذاشته خواهد شد و با منابع و موقعیت هایی که کشور دارد ، در آینده نزدیک روزهای خوبی در پیش است.

در خاتمه از سوی سرلشگر صفوی با اهدا لوحی از رزمندگان ورزش کشور همچون صالحی امیری، کیکاوس سعیدی،احمدی،هاشمی،پولادگر،خسروی وفا و برخی از معاونین،روسای فدراسیونهای ورزشی،مدیران و کارمندان رزمنده وزارت تجلیل بعمل آورد.

۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.