بازدید مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش

بازدید مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش
حجت الاسلام سید علی تهامی مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک؛همزمان با روز جهانی صلح و به دعوت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، حجت الاسلام سید علی تهامی مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها به همراه شاهین سلطانپور رئیس تربیت بدنی سازمان زندان ها از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
 در این بازدید محسن رضوانی رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک و مهرداد برزگریان معاون اجرایی موزه آنان را همراهی کردند.
حجت الاسلام تهامی در حاشیه این بازدید، با ابراز خوشحالی از حضور در موزه ملی ورزش در روز جهانی صلح و دوستی اظهار کرد: موزه ملی ورزش بسیار جالب و دیدنی بود و جای آن در تشکیلات ورزش کشور خالی بود که البته هنوز هم قابل ارتقاء است و این موضوع باعث می شود که از طرفی مدال ها و اشیاء ارزشمندی که از قهرمانان هنوز در گوشه منازلشان باقی مانده است به موزه اضافه شود.
 وی افزود:همچنین در این موزه مکانی نیز باید به ورزش نهادها و ادارات اختصاص داده شود تا آثار ارزشمند این ورزشکاران نیز به نمایش گذاشته شود که با این کار  بر کیفیت و کمیت موزه ملی ورزش نیز افزوده می شود.
مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها در پایان خاطر نشان کرد:بزرگترین حسن موزه ملی ورزش ترویج، تبلیغ و تشویق جوانان به ورزش کردن است چراکه وقتی مردم از این مدال ها، سردیس ها و تندیس ها بازدید می شود و مشاهده می کنند که لباس یک ورزشکار تقدس و ارزش بسیاری پیدا کرده است انگیزه همگان برای ورزش کردن بیشتر شود.

۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.