طاهریان در مجمع سالیانه وزنه برداری ؛ اقدامات مثبتی در بخش وزنه برداری زنان انجام گرفته / مدال آوری بانوان در این رشته برنامه طولانی می خواهد

طاهریان در مجمع سالیانه وزنه برداری ؛ اقدامات مثبتی در بخش وزنه برداری زنان انجام گرفته / مدال آوری بانوان در این رشته برنامه طولانی می خواهد
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای مدال آوری در وزنه برداری زنان برنامه ۸ ساله لازم است.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی وزنه‌برداری که ظهر امروز در محل سالن استاد فارسی آکادمی برگزار شد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و در خصوص عملکرد فدراسیون اظهار داشت :عملکرد فدراسیون بسیار کامل و جامع بود به خصوص در بخش بانوان که فعالیت بسیار گسترده‌ای در سال ۹۸ هم در بخش آموزش هم در بخش قهرمانی انجام شد. 
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در فدراسیون، عنوان کرد: اقدام بسیار مثبت دیگری که انجام شده موضوع استعدادیابی بود. کارگاههای بزرگ استعدادیابی در چند مرحله انجام شده و با برنامه‌ریزی که برای بانوان در بخش وزنه برداری شده و من یقین دارم که شرایط برداری تغییر خواهد کرد. این فدراسیون در بخش همگانی و توسعه این رشته در استان‌های زیادی فعال بود. در بخش قهرمانی هم همین طور. امروز به مدال‌های خانم حسینی و اهدای آن برای امر خیرخواهانه اشاره شد، آرزو می کنم که شرایط بهتری برای وزنه برداری زنان ایجاد شود. 
 
 
وی در خصوص مدال آوری بانوان در رشته وزنه برداری  گفت: برای مدال آوری زود است. برنامه ۸ سال باید باشد تا ببینیم چه می‌شود. کمیته از همه فدراسیون‌ها حمایت می کند و هیچ منعی وجود ندارد به ویژه برای توجه به زنان تا عدالت جنسیتی برقرار باشد. الان زود است درباره مدال وزنه برداری زنان صحبت کنیم.
 
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.