با حضور تقی زاده،فخری و عبدالهی؛مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

با حضور تقی زاده،فخری و عبدالهی؛مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولان استانی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس، مراسم تکریم از حبیب حسین زادگان و معرفی حسن رنگرز بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، آئین تکریم و قدردانی از زحمات حاج حبیب حسین زادگان و معرفی دکتر حسن رنگرز بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران با حضور دکتر تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار،پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نمایندگان مجلس شهرستان های مختلف و جمعی از چهره های ورزشی در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.
دکتر تقی زاده در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 6 ساله حاج حبیب حسین زادگان در راس دستگاه ورزش و جوانان مازندران گفت : از همراهی و هماهنگی نمایندگان مردم در مجلس هم سپاسگذارم که در انتخاب دکتر حسن رنگرز بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان نهایت همکاری را داشتند.
وی با اشاره باینکه حسین زادگان فردی با برنامه است که ورزش و جوانان مازندران را به سازمانی هوشمند تبدیل کرد، افزود : امیدواریم در ادامه راه با همکاری و همدلی بتوانیم در جهت توسعه ورزش مازندران گام برداریم و با همت و تلاش مدیرکل جدید پروژه های مهم نیمه تمام ورزشی تا پایان دولت به بهره برداری برسد.
معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان ، مازندران را هویت ورزش کشور خواند و افزود؛ دکتر رنگرز یازدهمین مدیرکل جوانی است که اخیراً منصوب می شود و امیدوارم در مسئولیت جدید بتواند موفق عمل نماید.
دکتر حسن نژاد معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مازندران هم با تشکر از حبیب حسین زادگان بدلیل خدمات ارزشمند به ورزش گفت : حاج حبیب حسین زادگان در ورزش مازندران خوش درخشید.
وی حمایت از بخش خصوصی را از اولویت ها دانست و تاکید کرد؛ ورود بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها مسئله مهمی است که می تواند در مدیریت بهتر در ورزش تاثیرگذار باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت : در ورزش نگاه، روح و فرهنگ مدیریت وجود دارد و امیدواریم که مسئله باورپذیری جوانان نیز در دوره جدید با جدیت دنبال گردد و معتقدم کار جوانان فرابخشی و تنها مربوط به یک وزارتخانه نیست .
دکتر حسن نژاد افزود؛ آقای رنگرز این توانایی را دارد که به ورزش استان کمک کند و امیدواریم هم در توسعه زیرساخت و هم در بهره برداری مناسب از توسعه زیر ساخت موفق عمل نمایند.
حاج حبیب حسین زادگان هم در این مراسم ضمن تشریح دستاوردهای ورزش و جوانان مازندران در زمان تصدی بر این دستگاه گفت : آرامش حاکم بر فضای ورزش استان در دوره 6 ساله موجب شد دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه ورزش و جوانان کسب شود .
وی رکوردزنی استان مازندران در کسب بیشترین تعداد مدال و توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت : این دستاوردها محصول کار تیمی همکاران در دستگاه ورزش و زحمات مربیان و پیشکسوتان و ورزشکاران بود.
حسین زادگان در ادامه با تقدیر از سه استاندار که در 6 سال گذشته در کنار ورزش مازندران بوده اند بیان داشت؛ در سال 1393 با انباشتی از پروژه ها نیمه کاره و مطالبات مواجه بودیم که با تلاش همه ی مجموعه توانستیم توسعه بسیار خوبی در زیرساخت ها داشته باشیم.
وی عدالت محوری در ساخت اماکن ورزشی و بازسازی ورزشگاه های قدیمی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت : جوانگرایی های صورت گرفته در رده های مختلف مدیریتی و حمایت از جوانگرایی هیات های ورزشی که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته بود ازجمله اتفاقات خوب در ورزش و جوانان مازندران بوده است.
حاج حبیب حسین زادگان افزایش قابل توجه تشکل های جوانان مازندران را اقدامی انقلابی در تحقق برنامه های تعریف شده ارزیابی کرد و گفت : اکنون 134 سمن جوانان فعال در مازندران داریم که این مسئله شاخص توسعه یافتگی استان را به اندازه قابل قبولی افزایش داده است.
حسین زادگان در پایان ضمن تقدیر و سپاسگذاری از رسانه ها و صدا و سیما و پیشکسوتان که در این مدت در کنار ورزش و جوانان بوده اند، انتصاب دکتر رنگرز را صمیمانه تبریک گفت و وی را از مفاخر ورزش دانست.
اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری بسیج ورزشکاران و سپاه استان، حمایت از باشگاه های خصوصی ، حمایت از تیم های مازندرانی در لیگ های مختلف کشور، حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و ... از دیگر برنامه های حسین زادگان در دوره 6 ساله بود که گزارش آن در این جلسه ارائه شد.
دکتر رنگرز نیز در آئین معارفه خود بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : امیدوارم توفیق خدمت به جامعه ورزش و جوانان استان مازندران را داشته باشم و در این راه روسفید باشم و باور قلبی بنده اینست که این موفقیت ها در ورزش حاصل تلاش ورزشکاران، نگاه استاندار محترم، همکاران و مدیران دستگاه و نمایندگان محترم مجلس بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه افزود؛ بر خود لازم می دانم از آقای حبیب حسین زادگان ، چهره مردمی، تلاشگر، فرهیخته که عمر خود را وقف ورزش مازندران کرد تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم بتوانیم از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده کنیم.
وی افزود؛ بنده از خانواده ورزش هستم و همه ی تجربیات خود را بعنوان یک سرباز در اختیار توسعه ورزش مازندران خواهم گذاشت .
دکتر رنگرز در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و هماهنگی همگان ، نقش و جایگاه ورزش مازندران ارتقاء یابد، چراکه هر اندازه در ورزش مازندران تلاش صورت گیرد نتیجه آن در ورزش ملی هویدا خواهد شد .
لازم به ذکر است سردار سعادتی نماینده شهرستان بابل، دکتر محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت و حاجی پور نماینده آمل در سخنانی با مهم دانستن جایگاه ورزش مازندران، از زحمات حبیب حسین زادگان تقدیر کردند و برای حسن رنگرز در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.