برگزاری جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک

برگزاری جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک
هفتمین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر باقرزاده نایب رییس کمیته و اعضای کمیسیون ورزش و محیط زیست دیروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دراین جلسه دکتر مهرافزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست ضمن خیر مقدم به حضار، دستور کار جلسه را شرح دادند. 
در ادامه نیز بهمن‌پور، فعالیت‌ها و اقدامات کمیسیون را در شش ماه اول سال 1399 به طور مختصر معرفی و سپس، برنامه‌های آتی را بیان کرد. 
اعضای کمیسیون نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. اختصاص مبلغ 600 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه برنامه‌های آتی کمیسیون تا پایان سال، معرفی فدراسیون‌های برتر برای بهره‌مندی از کمک تشویقی مالی، اعلام فراخوان و جذب مقالات مرتبط با حوزه ورزش و محیط زیست و  برگزاری همایش علمی در 3 ماه پایانی سال جاری و چاپ کتاب مجموعه مقالات، برگزاری نشستی مشترک میان مدیران روابط عمومی کمیته و ریاست کمیسیون ، تلاش برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با شورای المپیک آسیا و نیز IOC ، ارائه کتاب ترجمه شده «راهنمای ورزش و محیط زیست» به منظور اخذ فیپا و شابک و چاپ خلاصه گزارش عملکرد کمیسیون به زبان انگلیسی و ارائه آن به روابط عمومی کمیته  به شکل ماهانه از دیگر مصوبات هفتمین جلسه کمیسیون ورزش و محطی زیست کمیته ملی المپیک بود .
دکتر صالحی امیری نیز در این جلسه ضمن ارائه راهکارهای اجرایی برای برخی مسائل مطرح شده، مواردی را به عنوان اولویت‌های کمیته ملی المپیک برای کمیسیون ورزش و محیط زیست مطرح کرد. 
در پایان جلسه نیز ، احکام اعضای جدید توزیع و همچنین لوح تقدیر کمیسیون ورزش و محیط زیست به  دکتر صالحی امیری تقدیم شد.
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.