ازسرگیری رویدادهای ورزشی ژاپن با 20هزار تماشاگر

ازسرگیری رویدادهای ورزشی ژاپن با 20هزار تماشاگر

ژاپن، میزبان بازی های المپیک توکیو2020 برای از سرگیری رویدادهای ورزشی خود ظرفیت 20هزارنفر تماشاگر در رویدادها را درنظرگرفته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز؛ ژاپن که پیشتربازگشایی اماکن و از سرگیری رویدادهای ورزشی خود ظرفیت تماشاگر را با سقف 5هزارنفر آغاز کرده بود درصدد است تا با انجام اقدامات مقابله ای با کرونا سقف ظرفیت تماشاگران در رویدادهای ورزشی را به 20هزار نفر افزایش دهد.
این موضوع با درخواست سازمان حرفه ای بیسبال نیپون و سازمان لیگ فوتبال ژاپن مبنی بر اختصاص ظرفیت 50درصدی به تماشاگران کلید خورده و موضوع در دست بررسی مقامات دولتی ژاپن قرارگرفته است.
 بر اساس آمار و ارقام؛ میزان مبتلایان به ویروس کووید 19 طی روزهای اخیر کاهش چمشگیری در ژاپن داشته است بطوریکه تعداد 492 مبتلا در روز بطور حدودی گزارش شده است. اماکن ورزشی ژاپن از تاریخ 10 جولای مجوز پذیرش تماشاگر را با ظرفیت محدود دریافت کرده اند.
کارشناسان ژاپنی بر این باورند که این اقدام و روند کاهشی ابتلا به کرونا می تواند خبرهای خوشی برای تسهیل در روند برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک در سال آینده میلادی بهمراه داشته باشد.

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.