اسپانسرهای توکیو2020 در برزخ ماندن و رفتن

اسپانسرهای توکیو2020 در برزخ ماندن و رفتن
با عدم تمدید قراردادهای اسپانسرینگ کمیته برگزاری توکیو2020، حامیان مالی این رویداد در تب و تاب همراهی با المپیک قرارگرفته اند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ژاپن تودی، قراردادهای اسپانسرینگ حامیان مالی بازی های المپیک توکیو2020 با کمیته برگزاری تا پایان سالجاری خواهد بود و بنا بر اظهارات برخی از منابع، این قراردادها در بلاتکلیفی و بدون تمدید به سر می برند. با تنگ تر شدن حلقه فشار اقتصادی بدلیل شیوع کرونا و تحمیل هزینه های سنگین بعلت تعویق بازی های المپیک، بسیاری از حامیان مالی از ادامه کار در سال آینده نگران هستند بطوریکه هزینه های مازاد و مضاعفی بر اسپانسرها وارد گردیده است. بجز معدودی از کمپانی های مادر و قدرتمند؛ بسیاری از شرکت های طرف قرارداد با توکیو2020 در سراشیبی فشار اقتصادی ژاپن قراردارند. توکیو2020 از اسپانسرهای خود خواسته است تا خویشتنداری و صبوری را دنبال نمایند و از سوی دیگر عقب نشینی حامیان از بزرگترین پروژه ملی در تاریخ ژاپن برزخ دشواری برای فعالان اقتصادی این کشور رقم زده است. این در حالی است که مسئولین برگزاری المپیک بر انجام بازی ها اصرار دارند و از شهروندان توکیو با طیف متفاوتی از آراء مواضع نه چندان مثبتی در مقابل این رویداد گرفته اند. 
Tokyo 2020 Olympics organizers have not extended sponsors' contracts set to expire at the end of the year, sources said, leaving some questioning whether to continue after COVID-19 forced a delay of the world's largest sporting event.
 
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.