سمیع زاده: تعطیلی مسابقات ضربه جدی به شنا زد

سمیع زاده: تعطیلی مسابقات ضربه جدی به شنا زد
مدیر فنی تیم ملی شنا گفت: شیوع کرونا و بدنبال آن تعطیلی مسابقات به تیم ملی شنا که آماده مسابقات کسب سهمیه المپیک بود ضربه سنگینی زد.

محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم ملی شنا در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک با اشاره به این مطلب افزود: پیش از همه گیری ویروس کرونا قرار بود تا فروردین ماه در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم  و اطمینان داشتیم که در دو ماده  متر50 آزاد و 100 متر پروانه سهمیه کسب می کنیم چراکه فاصله کمی برای شکستن رکوردهای قبلی داشتیم اما با توجه به تعطیلی مسابقات شرایط تغییر کرده است البته کماکان برای این دو ماده شانس داریم اما به شرطی که هر چه زودتربرگزاری مسابقات مشخص  شود.
وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه رشته شنا یک رشته مدت دار است و نتیجه برنامه ریزی ها و تمرینات را در آینده خواهیم گرفت ما نیز به بازی های آسیایی بعدی امیدواریم تا نتایج خوبی کسب کنیم.
 سمیع زاده گفت:خوشبختانه تیم ملی شنا اولین تیم ملی بود که از دوماه پیش تمرینات جدی خود را آغاز کرد و با اولویت قراردادن سلامت ملی پوشان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بدون برگزاری اردو و تنها با 4 شناگر تمرینات را آغاز کردیم و در زمان  تمرینات ملی پوشان  از پذیرش مربیان نیز خودداری کردیم تا به هیچ عنوان سلامت شناگران به خطر نیفتد.
وی افزود: با وجودی که شناگران به خوبی تمرین می کنند اما آنان به شارژ روحی برای بالارفتن انگیزه شان نیاز دارند، از مسئولان استدعا دارم تا به رشته های پایه توجه بیشتری کنند البته کمیته ملی المپیک کار ارزنده ای کرده و قرار است به ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند نیز حقوق بدهد قطعا این مهم به ملی پوشان کمک بسیاری می کند تا با امید و انگیزه بیشتری تلاش کنند.
وی در خصوص شرایط حریفان نیز گفت: از آغاز شیوع کرونا همه دنیا تمرینات متمرکز را تعطیل کردند اما این به معنی تعطیلی تمرینات نبود به طور مثال شناگران آلمان و آمریکا از همان ابتدا تمرینات بسیار خوبی داشتند، جمهوری آذربایجان هم همینطور با جدیت تمرین داشتند ما نیز باید هرچه سریعتر در تمام استان ها تمرینات را آغاز کنیم نباید اجازه دهیم تا از گردونه خارج شویم و باید قبول کنیم که کرونا حالا حالاها مهمان ما خواهد بود ما باید یادبگیریم با شرایط موجود کنار بیاییم و نگذاریم در آموزش ها وقفه ایجاد شود.


۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.