جودو ایران از نگاه مدرس ژاپنی:مربیان خوبی دارید ولی نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد

کلاس بین المللی تهران اولین دوره ای بود که هم قهرمانان و هم مربیان را در آن دیدیم که این امر واقعاً جالب بود .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کازوشی کاوا اوچیا مدرس ژاپنی کلاس بین المللی مربیگری جودو که به مدت 3 روز در تهران برگزار شد و روز گذشته نیز به پایان رسید در مورد این دوره آموزشی گفت : برای اولین مرتبه است که به ایران سفر کردم و جا دارد از امکاناتی که فدراسیون و مسوولان کشورتان در اختیارم قرار دادند تشکر کنم . به عقیده من جودو تحکیم کننده دوستی هاست و همه جودوکاران اهالی یک خانواده هستند .
این گرد هم جمع شدن ها در کنار تعامل و پیشرفت های فنی قطعاً به همبستگی جودوی دنیا کمک می کند و امیدوارم که شاهد برگزاری هر چه بیشتر این آزمون ها باشیم .
کاوا اوچیا ادامه داد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ایران از لحاظ فنی پیشرفت چشم گیری داشته و امیدوارم که در آینده شاهد هرچه بالاتر رفتن سطح فنی جودوی کشورتان باشید . قهرمانی ایران در پیکارهای جیجو نشاندهنده پتانسیل بالای جودوی کشور شما است و قطعاً این قهرمانی با برنامه ریزی محقق شده و جودوی دنیا در آینده باید منتظر درخشش قهرمانان شما باشد .
مدرس کلاس اولین دوره آموزشی مربیگری A , B  آسیا در تهران گفت : اولین مرتبه ای بود که شاهد حضور قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان یک کشور در این کلاس ها بودم که این موضوع نشاندهنده همبستگی و تعامل خانواده جودوی شما است . مربیان ایرانی از سطح فنی خوبی برخوردارند و اگر سرمایه گذاری روی آنها ادامه پیدا کند قطعاً در آینده نتیجه بهتری در عرصه قهرمانی خواهید گرفت زیرا همین مربیان به پرورش قهرمانان میپردازند .

۱۵ اسفند ۱۳۸۸ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.