مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند:کارگاه آموزشی آشنایی با کراس‌فیت

مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند:کارگاه آموزشی آشنایی با کراس‌فیت

کارگاه غیرحضوری آشنایی با کراس‌فیت، توسط بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و با همکاری کمیته کراس فیت فدراسیون ورزش های همگانی در تاریخ 6 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ناصر پیروردی‌زاده مدیر کارگاه آموزشی آشنایی با کراس‌فیت در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت: کراس‌فیت یک روش نوین تمرینی است که در ساختار تمرینات قدرتی تأثیر بسزایی دارد و در حال حاضر اکثر قهرمانان ورزشی این روش را به عنوان روشی سازنده در برنامه‌های روزانه و هفتگی خود قرار می‌دهند.
وی افزود: در همین راستا و با توجه به اینکه تمرینات و حرکات این روش نیاز به آموزش دقیق توسط متخصصین این مبحث دارد، طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کارگاه مذکور برای آشنایی ورزشکاران و مربیان با مبحث کراس‌فیت در تاریخ ششم مهرماه برگزار خواهد شد.
پیروردی‌زاده مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی در ادامه افزود: کارگاه غیرحضوری آشنایی با کراس‌فیت که با توجه به اهمیت آن از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است با تدریس ایمان امینی و کاوه مددی همراه خواهد بود.
سرفصل‌های کارگاه آموزشی آشنایی با کراس فیت عبارتند از: آشنایی و مقدمه‌ای بر اصول کراس فیت، آشنایی با حرکات تخصصی کراس فیت، ساختار و روش برنامه‌نویسی کراس فیت و ساختار زمانبندی تمرینات کراس‌فیت.
متقاضیان حضور در کارگاه آموزشی آشنایی با کراس‌فیت جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.