معرفی اسپانسر برندینگ پکن 2022

معرفی اسپانسر برندینگ پکن 2022

کمپانی برندینگ دانگدائو در چین بعنوان اسپانسر طراحی و برندیدنگ بازی های زمستانی پکن2022 معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از چاینادیلی، کمپانی دانگدائو که از شرکتهای مطرح طراحی و برندینگ در چین به شمار می رود بعنوان اسپانسر فعالیت های فرهنگی، برنامه ریزی و هویت سازی بازی های المپیک زمستانی 2022 معرفی شد.
تفاهم نامه همکاری کمیته برگزاری پکن2022 و کمپانیبرندینگدانگدائو (Dongdao Creative Branding Group) در مقر کمیته برگزاری به امضای طرفین رسید.
کمیته برگزاری بازی های زمستانی ضمن ابراز رضایت از عقد این تفاهم نامه همکاری، حضور کمپانی برندینگ دانگدائو را تلاشی در راستای فرهنگ سازی بازی های المپیک مدرن و ارتقاء سطح خدمات برندسازی و هویت شناختی این رویداد عنوان کرده است.
گفتنی است، این شرکت پیشتر در مسابقات جام جهانی بسکتبال در سال 2019 به ارائه خدمات پرداخته بود. کمیته برگزاری پکن2022 تا کنون با 34 اسپانسر در زمینه های مختلف بصورت رسمی قرارداد بسته است. بازی های المپیک زمستانی 2022 از تاریخ 4 لغایت 20 فوریه 2022 در پکن برگزار خواهد شد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.