برگزاری نشست کمیته فنی ستاد بازی های المپیک و آسیایی

برگزاری نشست کمیته فنی ستاد بازی های المپیک و آسیایی

نشست کمیته فنی ستاد بازی های المپیک و آسیایی صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیکی کشورمان درباره این نشست گفت: این جلسه برای تعیین تکلیف بخش دوم حقوق قهرمانان شرکت کننده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تشکیل شد که در خصوص نحوه پرداخت حقوق سرمربی، مربیان و دیگر ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی گفت: با توجه به مصوبه ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک که قرار بود برای ورزشکاران و سرمربیان تیم های ملی حقوق برای 6 ماه گذشته پرداخت شود که پرداخت هم شد و بنابر تاکیدی که مسئولین ستاد داشتند برای مربیان هم امروز تصمیم گیری شد و قرار شد برای 6 ماهی که سرمربیان و ورزشکارانی که تاکنون برای المپیک 2020 کسب سهمیه کردند حقوق بنابر مصوبه ستاد پرداخت شده به مربیان نیز پرداخت شود.
وی ادامه داد:همچنین در نشست امروز مصوب شد برای ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند و در حال حاضر مشغول تمرین هستند نیز یک دوم حقوق ورزشکاران المپیکی تعلق گیرد و در صورتی که موفق به کسب سهمیه شدند حقوقشان بطور کامل به آنان پرداخت شود.
نصرالله سجادی در پایان افزود:حقوق مذکور در هفته آینده به فدراسیون های مربوطه پرداخت می شود تا در اختیار ورزشکاران، سرمربیان و مربیان قرار بگیرد.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.