عابدینی: دغدغه و نگرانی بابت تعویق المپیک نداریم

عابدینی: دغدغه و نگرانی بابت تعویق المپیک نداریم
دارنده سهمیه شمشیربازی المپیک 2020 گفت: باتوجه به اینکه سهمیه المپیک 2020 را کسب کرده ایم در شرایط فعلی نگران نیستیم.

مجتبی عابدینی عضو تیم ملی شمشیربازی در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از آنجایی که موفق به کسب سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک 2020 شدیم هیچ جای نگرانی بابت تعویق المپیک و تعطیلی اردوها نداریم؛ البته کشورهایی مثل روسیه و فرانسه که هنوز سهمیه بخش تیمی را نپرفته اند استرس بسیاری دارند.
وی ادامه داد:پیش از این قرار بود در 5 مسابقه که یکی قهرمانی آسیا و 4 رقابت دیگر  نیز برای کسب رنکینگ شرکت کنیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا این رقابت ها به تعویق افتاد و همچنان مشخص نیست چه زمانی برگزار خواهد شد که البته به محض برگزاری هم ما به چشم دیدارهای تدارکاتی و برای بالا بردن سطح آمادگی مان  در آن حضور خواهیم یافت.
دارنده سهمیه شمشیربازی المپیک 2020 درخصوص اطلاع از شرایط حریفان گفت: اطلاعاتی که داریم محدود به صفحات مجازی است که از این طریق تا حدودی شاهد تمرینات آنان بودیم؛ البته با توجه به شیوع کرونا در جهان رقبای ما نیز تمرینات خوبی ندارند.
وی افزود: رشته شمشیربازی با ماسک و شمشیر که از جنس آهن است سروکار دارد و ویروس نیز روی فلز مدت بیشتری می ماند به همین دلیل بسیار خطرناک است و نمی توان خطرات احتمالی را برای تمرین کردن در باشگاه ها به جان خرید از طرفی در منزل نیز امکان تمرین اصولی وجود ندارد.
عابدینی ادامه داد: با وجودیکه با مربیان و روان شناس تیم در ارتباط و تعامل خوبی هستم اما تمریناتم محدود به برنامه های آنلاین کمپ تمرینات مجازی کاروان اعزامی به المپیک 2020 است که بیشتر جنبه حفظ آمادگی جسمانی را دارد و امکان تمرینات حرفه ای با کیفیتی که در باشگاه ها است را نداریم.
دارنده سهمیه المپیک 2020 در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود و دیگر هیچ بیمار کرونایی در دنیا وجود نداشته باشد، با شرایط موجود همچنان نمی توان راجع به برگزاری المپیک 2020 درآخرین تاریخ اعلام شده  نظر قطعی داد چراکه هر روز آمارافراد مبتلا به این ویروس حتی در ژاپن میزبان المپیک 2020 افزایش می یابد و فقط باید منتظر ماند.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.