تمجید مسوولان کنفدراسیون راگبی آسیا از برنامه های انجمن راگبی ایران

تمجید مسوولان کنفدراسیون راگبی آسیا از برنامه های انجمن راگبی ایران

مسوولان کنفدراسیون راگبی آسیا از برنامه های انجمن راگبی کشورمان از جمله برگزاری کلاسهای مداوم آموزشی ویژه مربیان و داوران بصورت آنلاین و نگاه ویژه به ارتقاء سطح دانش آنان تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی بنقل از روابط عمومی انجمن راگبی،"ریدزل ست "نماینده فدراسیون جهانی در اسیا و "بنجامین ون روین "مسئول توسعه راگبی آسیا، برگزاری شش دوره کلاسهای هم افزایی بمنظور آشنایی هرچه بیشتر داوران و مربیان راگبی ایران به شیوه های نوین را مورد تجلیل قرار دادند.
شایان ذکر است این کلاسها به سبب شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین برگزار شد که مورد وثوق مربیان و داوران راگبی واقع شد و مقامات راگبی آسیا در جریان کامل این دوره ها قرار گرفتند.
قرار است بزودی این کلاس ها برای بانوان کشورمان نیز برگزار شود و کنفدراسیون راگبی آسیا در جریان کم و کیف این کلاسها قرار گیرد.
این دو همچنین تهیه و توزیع توپهای ویژه راگبی به استانهای مختلف را حرکتی سازنده در راستای توسعه و اعتلای راگبی ایران ذکر کردند.
انجمن راگبی تصریح کرد که تا کنون 100 عدد توپ (خارجی) ویژه راگبی برای استان‌های فعال توزیع کرده و قرار است برای استان‌هایی که فعالیت خود را در این رشته آغاز کنند نیز این نوع توپها به آنها تعلق گیرد.

       

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.