مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند؛کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک

مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند؛کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک

کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک، توسط بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در تاریخ 29 مردادماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، تمرین در شرایط هایپوکسی مبحثی مهمی است که مورد توجه بسیاری از مربیان و ورزشکاران بوده و چنانچه به درستی از اصول این روش تمرینی پیروی شود، می توان شاهد پیشرفت چشمگیری در عملکرد ورزشکار بود.
دانیال تیماجی مسئول بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و مدیر کارگاه مذکور، هدف از برگزاری این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است را آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با مبحث هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک عنوان کرد.
تیماجی در خصوص مهمترین مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد گفت:
پاسخ¬های قلبی_عروقی و تنفسی به تمرینات هایپوکسی (توسط دکتر حمید آقا علی نژاد)، اصول و زمانبندی تمرینات هایپوکسی (توسط دکتر محمد فشی)، Mask Training (توسط دکتر نعیما خواجوی) و بررسی مقالات مرتبط با تمرینات در شرایط هایپوکسی (توسط دکتر شیرین قادری) از مهمترین موضوعاتی است که در این کارگاه به آن پرداخته خواهد شد.
متقاضیان حضور در کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک که در تاریخ 29 مرداد 1399 و در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر برگزار می‌شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.