گنج زاده: خبر برگزاری المپیک امید را در من زنده کرد

گنج زاده: خبر برگزاری المپیک امید را در من زنده کرد
ملی پوش کاراته گفت: آخرین اخبار حاکی از برگزاری قطعی المپیک بود که باعث شد تا دوباره انگیزه ام برای تمرینات جدی شود.

سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: فشردگی مسابقات کاراته تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن رقابت ها به قدری زیاد بود که باعث خستگی بیش از حد من و سایر ملی پوشان شده بود.

وی ادامه داد: این استراحت اجباری برای من بسیار مفید و لازم بود چرا که واقعا به ریکاوری نیاز داشتم، البته با طولانی شدن تعطیلی اردوها و مسابقات انگیزه ام را کمی از دست دادم که خبر برگزاری قطعی المپیک در سال آینده امیدوارم کرد و حدود یک هفته ای است که تمریناتم را به طور جدی آغاز کردم و به طور حتم پر قدرت تر از قبل و با آمادگی بیشتر در مسابقات آتی برای قطعی شدن سهمیه المپیک شرکت خواهم کرد.
عضو تیم ملی کاراته افزود: در این مدت با مربیانم در ارتباط بودم، در حال حاضر برنامه خاصی برای تمرینات به ما ندادند و بدنبال مجوز برای برگزاری اردوها هستند، شرایط رشته ما برای تمرین انفرادی بسیار سخت است؛ امیدوارم به زودی امکان برگزاری اردوها فراهم شود.
وی تاکید کرد: حضور روان شناس ورزشی و ارتباط نزدیک او با ملی پوشان اتفاق بسیار خوبی است که تاثیر مثبتی بر عملکردم گذاشته است و بخصوص در شرایط فعلی در تصمیم گیری هایم بسیار از ایشان کمک می گیرم.
ملی پوش کاراته کشورمان در پایان تصریح کرد : مسائل مالی یکی از دغدغه های مهم ورزشکاران است که امیدوارم این مشکل برطرف شود و من با شناختی که از دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک دارم مطمئن هستم ایشان با درایت ، تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهند داد .

 

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.