دکتر سعیدلو تاکید کرد:توجه ویژه سازمان تربیت بدنی به دوومیدانی

دکتر سعیدلو تاکید کرد:توجه ویژه سازمان تربیت بدنی به دوومیدانی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: ورزش دوومیدانی باید در متن زندگی خانواده ها قرار گرفته و به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی به شمار آید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، متن سخنرانی دکتر علی سعیدلو، در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به شرح زیر است:
باعرض سلام و ادب خدمت همه شما عزیزان و عرض تبریک سالروز شروع ولایت و امامت موعود تمام ادیان آسمانی، امام زمان (سلام ا... علیه) مقدمتان را به کشور جمهوری اسلامی ایران گرامی میداریم
بسیار خوشحال و مسرورم از اینکه در جمع شما ورزشکاران عزیز و گرانقدر از کشورهای قاره بزرگ آسیا هستم.
امیدوارم چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا با میزبانی جمهوری اسلامی ایران سرآغاز و مقدمه جدیدی در جهت تعامل فرهنگی و ورزشی و دوستی وهمدلی بین ملت های بزرگ کشورهای شرکت کننده در این رقابتها باشد.
عزیزان من! شما قدم به کشوری گذاشته اید که بعنوان یکی از قدیمی ترین کشورهای این قاره دارای فرهنگ و تمدن گران بهای چند هزار ساله است. از نظر جغرافیای سیاسی نیز بخاطر وجود خلیج فارس، دریای خزر و نیز منابع نفتی عظیم دارای جایگاه سوق الجیشی بسیار مهمی در منطقه خاورمیانه می باشد. مسوولان ورزشی در جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی های مبنائی و با استفاده از نظرات بزرگان ورزش در جهت توسعه ورزش در ایران و در منطقه و با حضور اساتید علم ورزش قدم های بزرگی برداشته اند. نگاه عمیق و اصولی سازمان ورزش در ایران ایجاد ارتباطات وسیع فرهنگی ورزشی با سایر ملت هاو کشورها در عرصه بین المللی می باشد. ورزش در ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است. ما به ورزش بانوان همانگونه که به ورزش آقایان توجه داریم، می نگریم و با نگرش مثبت به همه رشته های ورزشی بانوان برنامه های کلان و بلند مدتی در بخش ورزش بانوان داریم.
کشور ایران در رشته دوومیدانی که رشته پایه به حساب می آید همواره یکی از قدرت های اصلی قاره آسیا بوده و از این حیث همواره در سازمان تربیت بدنی توجه خاص و ویژه ای به دوومیدانی گردیده است. به عبارت دیگر ورزش دوومیدانی می بایستی در متن زندگی خانواده ها قرار گرفته ودر این سرزمین بعنوان یکی از اولویت های اساسی بشمار آید.
امیدوار هستم این رقابتها به میزبانی ایران بتواند موجبات رضایت کنفدراسیون محترم آسیا و نیز تیم های شرکت کننده را فراهم نماید تا در سایه این رقابتهای ورزشی، همدلی ودوستی وصفاو صمیمیت بین ملت هاو کشورهای قاره توسعه وتعمیق یابد.
قطعاً برگزاری رقابت های چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران باعث خواهد شدبا نگاه عمیق و اصولی دست اندرکاران مربوط به این رشته پایه هم در ایران و هم در کشورهای شرکت کننده نتیجه مناسبی در زمینه شناخت نخبگان این رشته در مواد مختلف بدست آید و به یاری خداوند بزرگ همگان در قاره کهن و بزرگ آسیا درخشش قهرمانانمان را در میادین بین المللی و جهانی شاهد باشیم.
در پایان یکبار دیگر به کلیه شرکت کنندگان عزیز از 24 کشور آسیایی و نیز مربیان، سرپرستان، داوران و ناظران و کمیته فنی رقابت ها خیرمقدم عرض می نمایم و آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان دارم و امیدوارم که در ایران لحظات خوبی را سپری نمائید.

۱۱ اسفند ۱۳۸۸ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.