هادی ساعی رئیس و مجتبی عابدینی نائب رییس کمیسیون ورزشکاران شد

هادی ساعی رئیس و مجتبی عابدینی نائب رییس کمیسیون ورزشکاران شد

در نشست انتخابی امروز کمیسیون ورزشکاران که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد هادی ساعی بعنوان رئیس و مجتبی عابدینی بعنوان نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران پس از رای گیری انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست با حضور طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیونها،دکترکیکاوس سعیدی دبیر کل،پیمان فخری رئیس مرکزنظارت بر تیمهای ملی، فرخی حراست و فتاحیان مسئول امور بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دبیر کل کمیته ملی المپیک بر اهمیت نقش و جایگاه کمیسیوین ورزشکاران تایید کرد و سپس طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته و مسئول امور کمیسیونها ابراز امیدواری کرد تا شاهد انتخابات خوبی باشیم.
سپس اعضای کمیسیون ورزشکاران هر کدام موارد و مسائل مربوط و نقطه نظرات خود را اعلام داشتند و در خاتمه کاندیداها آمادگی خود را اعلام داشتند.
هادی ساعی و زهرا نعمتی برای ریاست اعلام آمادگی کردند و آرش میراسماعیلی و سعید حسنی پور انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست اعلام کردند.
همچنین برای نائب رئیسی نیز مجتبی عابدین و افشین نوروزی کاندیدا شدند.
پس از توزیع برگه های رای هادی ساعی با 8 رای بعنوان رئیس کمیسوین ورزشکاران انتخاب شد و زهرا نعمتی 7 رای کسب کرد.
برای نائیب رئیسی نیز مجتبی عابدینی با 8 رای انتخاب و افشین نوروزی نیز 7 رای کسب کرد تا در نهایت هادی ساعی بعنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و مجتبی عابدینی نیز بعنوان نائب رئیس انتخاب شوند.
آرش میر اسماعیلی،بهداد سلیمی،قاسم رضایی،زهرا نعمتی،یوسف کرمی،حمیده عباسعلی،افشین نوروزی،کمیل قاسمی،علیداد ساوه شمشکی،مهسا جاور،حسن تفتیان،هادی ساعی،الهه احمدی،سعید حسنی پور و مجتبی عابدینی نفرات حاضر در این نشست بودند.




۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.