معاون امور ورزش سازمان خبر داد؛پایان جلسات بررسی وضعیت مالی فدراسیون‌ها در هفته آینده

معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی تربیت بدنی گفت:هفته آینده جلسات بررسی وضعیت اعتبارت کلیه فدراسیون‌های ورزشی و تخصیص اعتبارات سال آینده آنها، پایان می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حمید سجادی ، اظهار داشت: طی جلساتی که تحت عنوان ارزیابی وضعیت اعتباری سال 88 و بودجه پیشنهادی سال 89 فدراسیون‌ها که با حضور دکتر سعیدلو، شوقانی، افشارزاده، رغبتی، صنیعی و روسای فدراسیون‌های مختلف به همراه خزانه دارهای آنها در چند روز اخیر برگزار شد ، ضمن تشریح وضعیت مالی و هزینه های سال 88 و مقایسه آن با عملکرد فدراسیون و همچنین میزان اعتبار تخصیص یافته در خلال سال‌های 85 تا 87 به هر فدراسیون، برنامه سال 89 فدراسیون‌ها با اولویت سنجش احتمال موفقیت آنها در بازی‌های آسیایی گوانگ جو مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در خلال جلسات، نیازی‌های فوری مالی فدراسیون و همچنین عملکرد مالی آنها بررسی و برای هر کدام حسب اعتبارات مصوب سال 88 و اقدامات صورت گرفته، رهنمودها و دستوراتی توسط دکتر سعیدلو ابلاغ شد که از طریق معاونت امور ورزش و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان اجرایی خواهد شد.
سجادی تصریح کرد: در این جلسات رئوس برنامه عملیاتی سال 89 فدراسیون‌ها نیز بررسی و اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای برنامه ها نیز تعیین شد که اهم موارد آن عبارتست از: برنامه‌های توسعه، خرید لوازم و تجهیزات، برنامه های آمادگی برای بازی های آسیایی، توجه ویژه به هیات‌ها و حضور در کمیته ورزش های پایه و پرمدال.
سجادی با بیان اینکه نشست با فدراسیون‌های قایقرانی، دوچرخه سواری، تیراندازی، کشتی ، تکواندو در 6 اسفند، بوکس، تیر و کمان و والیبال در 8 اسفند، ژیمناستیک، شطرنج، ووشو، بسکتبال، و بیس بال در 10 اسفندماه برگزار شده است.

۱۱ اسفند ۱۳۸۸ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.