اینچه درگاهی:هیئت های استانی بازوان قدرتمند فدراسیون محسوب می شوند

اینچه درگاهی:هیئت های استانی بازوان قدرتمند فدراسیون محسوب می شوند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ژیمناستیک، دکتر زهرا اینچه درگاهی اظهار داشت: در کنار سختکوشی و برنامه ریزی هایی که در این ۳ سال اخیر در فدراسیون ژیمناستیک انجام شده، تعامل بسیار خوبی با کمیته ملی المپیک شکل گرفت و باید از حمایت های دکتر صالحی امیری از فدراسیون ژیمناستیک تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: در زمان هایی که ما برای موارد مختلف همچون اعزام ها با مشکل روبرو می شدیم آقای دکتر صالحی امیری در کنار ما بودند و همیشه ممنون حمایت های ایشان هستیم. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان هم در این چند وقت اخیر حمایت های خوبی از ما انجام داد و باید هم از وزارت ورزش و هم از کمیته ملی المپیک سپاسگزاری کنم.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره عملکرد این فدراسیون در ۳ سال گذشته گفت: مجموعه تلاش هایی که در فدراسیون ژیمناستیک و هیئت های استانی و شهرستان ها انجام گرفت منجر به این شد که اتفاقات خوبی در ژیمناستیک ایران رقم بخورد. فدراسیون ژیمناستیک تنها محدود به دفتر این فدراسیون در تهران نیست، بلکه همه هیئت ها را شامل می شود. همه مسئولان فدراسیون، هیئت های استانی، ورزشکاران،مربیان و داوران و همه اهالی دلسوز و فرهیخته ژیمناستیک ایران دست به دست هم دادند تا ژیمناستیک ایران متحول شود و ما الان در جایگاهی بهتری نسبت به سال های قبل ایستاده ایم.
دکتر اینچه درگاهی در مورد اینکه تعداد ملی پوشان در شاخه های مختلف به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده، گفت: ما اگر می خواستیم تنها روی یک یا دو ورزشکار سرمایه گذاری کنیم باید به موفقیت های مقطعی قانع می شدیم اما نه تنها این ورزشکاران را حفظ کردیم بلکه ورزشکاران بسیار خوب دیگری به تیم های ملی اضافه شدند. در حال حاضر جوانانی داریم که مدال آوری می کنند و می توانند در میادین بزرگ خوش بدرخشند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: علاوه بر تشکیل تیم جوانان، مدتی است که تیم منتخب نوجوانان هم تشکیل شده و هدف از تشکیل این تیم ها پشتوانه سازی برای سال های آینده است.
وی درباره برگزاری انتخابات تعدادی از هیئت های استانی تصریح کرد: متاسفانه به خاطر کرونا انتخابات تعدادی از هیئت ها با تاخیر روبرو شد اما در این چند هفته اخیر انتخابات تعدادی از آنها برگزار شده و امیدوارم هستیم انتخابات چند هیئت باقیمانده هم طی هفته های آینده برگزار خواهد شد.
دکتر اینچه درگاهی درباره همگرایی که بین هیئت های استانی و فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد، توضیح داد: اعتقاد دارم وسعت فدراسیون ژیمناستیک ایران به اندازه وسعت تمام ایران است و همه هیئت های استانی را شامل می شود. هیئت های استانی باوزان قدرتمند فدراسیون هستند و خوشبختانه این هیئت ها تا حدود بسیار زیادی در هماهنگی کامل با فدراسیون ژیمناستیک هستند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان درباره رادیوژیم گفت: یکی دیگر از توفیقات و دستاوردهای فدراسیون ژیمناستیک، فعالیت های صورت گرفته در روابط عمومی فدراسیون است. در کنار ارتباط خوبی که با اهالی ژیمناستیک ایران صورت گرفته تعامل بسیار مناسبی هم با رسانه های گروهی شکل گرفته است. رادیوژیم آخرین دستاورد فدراسیون ژیمناستیک است که موفق شده صدای ژیمناستیک ایران را به اهالی ژیمناستیک و حتی اهالی ورزش برساند. جالب است بگویم تعدادی از فدراسیون ها از این حرکت خوب استقبال و رادیوهای تخصصی خود را راه اندازی کرده اند.

۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.