دکترصالحی امیری با مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور دیدار کرد

دکترصالحی امیری با مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور دیدار کرد

جهت همکاری و تعامل بیشتر صندوق حمایت و کمیته ملی المپیک صبح امروز چهارشنبه (1 مردادماه) دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با دکترسید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار صمیمانه سید‌رضا‌صالحی امیری رئیس‌کمیته ملی المپیک، سید‌مصطفی ابطحی مدیرعامل، موسوی رئیس هیئت مدیره، کثیرالولد عضو هیئت مدیره، کرباسی مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه صندوق حمایت حضور داشتند.
در این نشست، دکترابطحی با بیان برنامه‌ها و اهداف صندوق اظهار امیدواری کرد که از حمایت کمیته ملی المپیک در نهایی کردن و به ثمر رساندن برنامه‌ها برخوردار گردد.
دکتر صالحی امیری نیز در این دیدار با تایید برنامه‌های در دست اقدام، جایگاه صندوق را در ارائه خدمات بیمه به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مورد تایید قرار داد و همچنین در ادامه پیرامون مسائل و ظرفیت‌های مختلف همکاری فی‌مابین مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بحث و گفت و گو شد.
در پایان این دیدار، رئیس کمیته ملی المپیک از واحد‌های مختلف و مجموعه شرکت‌های تحت پوشش صندوق بازدید به عمل‌آورد و در جریان توسعه فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.