اماکن دیدنی تهران میزبان مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی

اماکن دیدنی تهران میزبان مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی
دکتر باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف هماهنگی و هم افزایی برای توسعه رشته شمشیربازی ، دیدار و گفتگو کردند و مقرر شد که تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد گردد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، صبح امروز دکتر باقرزاده رییس فدراسیون به همراه محسن وحدانی سرپرست دبیری فدراسیون با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با امیر محسنی مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد .
 
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت : این دیدار در راستای رویکرد این فدراسیون مبنی بر اینکه شهرداری تهران از پتانسیل و سخت افزار  اجرایی بالایی برخوردار است و توانایی گسترش رشته  شمشیربازی در کلانشهر تهران به واسطه شهرداری نیز امکانپذیر است.
دکتر باقرزاده  با مثبت ارزیابی کردن این جلسه توضیح داد: اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ورزش شهروندی میباشد کمک به سزایی برای گسترس و پرورش استعدادها میکند و در گام نخست فدراسیون آمادگی دارد که پنجاه مربی خانوم و آقا را تربیت و معرفی کرده تا در اماکن ورزشی شهرداریشروع  شروع به فعالیت کنند.
رییس فدراسیون شمشیربازی  اضافه کرد. : با پیشنهاد فدراسیون مقرر شد مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی با حضور قهرمانان این رشته برای جلب بیشتر مشارکت مردمی و آشنایی خانواده ها در مکانهای دیدنی و بوستانهای تهران برگزار گردد.
 
دکتر باقرزاده  تصریح کرد : مسابقات جام جهانی جوانان (کلاس آ) به عنوان جام جهانی تهران در تقویم فدراسیون جهانی ثبت گردیده و شهرداری تهران  به عنوان یک متولی میتواند  نقش به سزایی در بهتر برگزار شدن آن به فدراسیون کمک کند.
 
امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری نیز با مهیج بودن این رشته ورزشی افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران  آمادگی دارد  پتانسیل و زیر ساختهای مناسب خود را  برای پیشرفت رشته شمشیربازی  در اختیار بگذارد  و در صورت مجوز و  ایجاد پروتکل اولین جایزه بزرگ  شمشیربازی را در فضای باز برگزار کند.
 
 
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.