رئیس فدراسیون بوکس:5 مدال در گوانگژو می گیریم/مجلس بودجه یک درصدی ورزش را پیگیری می کند

رئیس فدراسیون بوکس:5 مدال در گوانگژو می گیریم/مجلس بودجه یک درصدی ورزش را پیگیری می کند
در مسابقات جوانان آسیا قول قهرمانی نمی دهیم و برای بازیهای آسیایی گوانگژو هم قول کسب 5 مدال را دادیم ولی رنگش را نمی تواتیم پیش بینی کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛روز گذشته احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در نشست خبری پیش از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت:حضور140 مشتزن از 19 کشور آسیایی در مسابقات بوکس جوانان آسیا به میزبانی ایران بیانگر اهمیت و جایگاه مشتزنی ایران در این قاره است بطوریکه می شود گفت طی سالهای اخیر شاهد بوجود آمدن یک نوع نظم و دیسیپلین در کنفداراسیون آسیا بوده و کمتر شاهد برخی ناداوریها هستیم.
وی ادامه داد:الان در همین نشست خبری حضور دو نماینده کنفدراسیون آسیا جهت بررسی وضعیت خوابگاه و سالن مسابقات نشان می دهد که آنها حساس بوده و حضور 17 داور خارجی در این بازیها ثابت می کند آنها قصد ندارند مثل گذشته اجازه دهند مسائل ناداوری در مسابقات دخیل باشد.
ناطق نوری ضمن تشکر از حمایتهای انجام شده در این مدت تصریح کرد:خوشبختانه بعد از سالیان طولانی شاهد توجه صدا وسیما به ورزش بوکس بوده  و حتی تبلیغات آن را نیز انجام دادند در واقع بوکس طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته و با حمایتهایی که آقای سعیدلو از این رشته داشته و قول حمایت دادند  تا به امید خدا بتوانیم از بازیهای گوانگژو با دست پر برگردیم و در واقع اگر آن یک درصد اختصاصی از کل بودجه برای ورزش قطعی شود نه فقط بوکس بلکه ورزش شتاب بهتری می گیرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت بوکسورهای ما در مسابقات جوانان آسیا گفت :قهرمان نمی شویم ولی تلاش داریم بر روی سکو برویم در واقع باید هر استان یک رینگ داشته باشد که بتوانیم با پشتوانه برنامه ریزی گنیم از طرفی در صددیم با جذب چند مربی برای استانهای بوکس خیزشرایط رشد آنرا در سنین پایه آغاز کنیم.
رئیس فدراسیون بوکس در خصوص بازیهای آسیایی گوانگژو خاطر نشان کرد:ما در جلسات متعددی که با سازمان و کمیته ملی المپیک داشتیم  اعلام کردیم که در بازهیا های آسیایی 5 مدال می گیریم ولی جنس آنرا اعلام نکردیم برای بازیهای المپیک لندن هم مطمئن باشید سهمیه می گیریم بیشتر از دوره قبل ولی باید به این موضوع توجه داشته باشیم که کشورهای دیگر هم رشد داشته اند.
ناطق نوری در پایان در خصوص استعفای دبیر فدراسیون و حرفهای سپهوند عضو تیم ملی بوکس می گوید: استعفایی در کنار نیست و شمس در سمت خود فعالیت می کند حرفهای آقای سپهوند هم منطقی نیست این بازیکن باید تابع نظرات کادر فنی و سرپرست تیم باشد در ثانی برای ملی پوشان آنچه که از دستم بر بیاید  انجام می دهم امام مسئول کاریابی ملی پوشان نیستم ایشان قصد دارند با مدرک دیپلم بهترین موقعیت شغلی را برایش مهیا کنم که این امر امکان ندارد.
۱۱ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.