اعلام برندگان مسابقه روز المپیک 2020

اعلام برندگان مسابقه روز المپیک 2020
اسامی برندگان مسابقه ورزشی، هنری و ادبی روز المپیک 2020 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از دبیرخانه مسابقه ورزشی، هنری و ادبی روز المپیک 2020،  با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، نشست ارزیابی آثار روز شنبه مورخ 21/4/99 با حضور دکتر سجادی، مشاورعالی ریاست، دکتر هایده صیرفی، معاون پژوهش و توسعه موزه المپیک، محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر میر، سرپرست موزه المپیک،  تسلیمی، نماینده آموزش و پرورش، جعفری، سرپرست امور همبستگی المپیک در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
طی این نشست نفرات برتر در بخش عکس، نقاشی و فیلم کوتاه تعیین شدند.

با توجه به کثرت آثار دریافتی، مقرر شد تصمیم گیری درخصوص داستان کوتاه منوط به رأی غیر حضوری اعضای جلسه باشد که امروز مورخ 24/4/99 به جمع بندی نهایی رسید.
از مجموع 372 اثر ارسال شده به دبیرخانه مسابقه  137 اثر در بخش نقاشی، 55 اثر در بخش عکس، 102 اثر در بخش فیلم کوتاه،  66 اثر در بخش داستان کوتاه و  12 اثر  در بخش کاریکاتور دریافت شد که اسامی 15 نفر برنده مسابقه به شرح زیر اعلام می گردد.
در بخش فیلم کوتاه سینا جهان بین از تهران، معصومه پند فومنی از لاهیجان و آرمیتا خدایی از تهران نفرات برتر شدند و در بخش نقاشی عسل علی یزدی از تهران، هستی قادری ازنجف آباد، یسنا شعبانی ازجهرم و هما متقیان ازقم عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
همچنین آریو محمدی از استان البرز، سولین مرادویسی از سنندج، محمد علیپور ازفسا، محمد حسن طالعی از سقز نفرات برتر بخش عکس شدند و در بخش داستان کوتاه نیز دنیا اسکندرزاده از تهران، فوژان مختاری ازآمل، زهرا آهنی پژوه از تهران و آرش عبدی از ملارد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذکر است به برندگان مسابقه گواهی روز المپیک 2020 و هدایایی به رسم یاد بود اعطاء خواهد شد که جهت دریافت جوایز هماهنگی لازم از سوی دبیرخانه مسابقه با برندگان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در بخش کاریکاتور آثار ارسالی کیفیت و موضوعیت لازم جهت حضور در مرحله ارزیابی را نداشتند.
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.