همایش بانوان تکواندوکار به مناسب هفته وحدت برگزار شد

همایش ورزشی بانوان تکواندوکار استان تهران به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم ( ص ) و هفته وحدت با حضور 180 مربی و داور روز یکشنبه نهم اسفند ماه در محل آمفی تئاتر دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ این همایش با مزمون راهکارهای مناسب جهت توانمندیهای مربیان و داوران پایتخت در خصوص بهتر به اجرا د ر آمدن برنامه های سال 89 با حضور مسئولین هیئت تکواندو و راس ساعت 13 آغاز گردید ، در ابتدا تلاوتی چند از کلام ا... مجید توسط بدری اسدی نائب قهرمان پومسه جهان قرائت شد و سپس زهرا سروی نائب رئیس هیئت تکوانددو ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم ( ص ) به کلیه پیشکسوتان ، مربیان و داوران از حضور سبز آنان قدردانی نمود و این جمع صمیمی را در روزهای پایانی سال و هفته وحدت به فال نیک گرفت.
 سروی در خصوص برنامه های صورت پذیرفته شده ( سال 88 ) تکواندو بانوان پایتخت گفت : قبول دارم در بعضی از برنامه ها خصوصاً برگزاری آزمون مشکلاتی وجود داشته ولی در در طول این سه دوره برگزاری سعی و تلاش کمیته آزمون این بوده که مشکلات را برطرف نماید که 90 درصد از این مشکلات مرتفع شده ، لیکن بخشی از این مشکلات بدست شما مربیان عزیز حل میشود ، مربیان میبایست جهت ثبت نام آزمون ابتدا بانک اطلاعاتی  کلیه هنرجویانی که میخواهند در آزمون شرکت کنند چک نمایند در صورت نیاز به اصلاحات نواقص مورد نظر کمیته آزمون را مرتفع نمایند.
 نائب رئیس هیئت تکواندو پایتخت اظهار داشت : مربیان موظفند با نوائب رئیس ها در تماس و همکاری لازم را داشته باشند و برنامه های هیئت مربوطه و استان را از طریق آنان پیگیری نمایند و در برنامه های تکواندو پایتخت حضور پررنگی داشته باشند. وی ادامه داد مکاتبات حوزه ها و شهرستانها اعم از مسابقه ، آزمون ، کلاسهای آموزشی و غیره میبایست از طریق اداره تربیت بدنی مربوطه انجام شود.
نائب رئیس پایتخت در ادامه افزود : بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده تعداد 10 ممتحن به جمع ممحنین استان در سال 89 اضافه و به فدراسیون معرفی خواهند شد. داور بین الملل کشورمان در خصوص بخشنامه های ارسالی از سوی فدراسیون تکواندو اشاره کرد : احکام مربیگری ، داوری و کمربند که از سوی انجمن تکواندو بانوان صادر شده است تا پایان سال 88 اعتبار دارد و میبایست به هیئت تکواندو تحویل و درخواست احکام فدراسیونی شود ، همچنین مربیانی که ثبت اساتید نشده اند با کپی حکم داوری و مربیگری به هیئت تکواندو مراجعه و پیگیری نمایند.
 بعد از سخنان نائب رئیس هیئت تکواندو مصطفی بابایی مسئول کمیته آمار و بانک اطلاعاتی توضیحاتی فنی در خصوص ثبت بانک اطلاعاتی ، تمدید و پیگیری آزمونها داد و در پایان حاضرین در جلسه سوالهایی مطرح و مسئولین پاسخگو بودند.
۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.