دیدار رییس فدراسیون شمشیر بازی با قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

دیدار رییس فدراسیون شمشیر بازی با قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

رییس فدراسیون شمشیربازی در جهت پیشبرد اهداف ضد دوپینگ  با دکتر فرزاد شارکی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی؛ صبح امروز دکتر باقرزاده رییس فدراسیون به همراه محسن وحدانی سرپرست دبیری فدراسیون با دکتر فرزاد شارکی در خصوص پیشبرد اهداف مسائل ضد دوپینگ  فدراسیون و ستاد در محل فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه مقرر گردید آموزشهای لازم در خصوص آشنایی بیشتر ورزشکاران و مربیان در مورد مسائل ضد دوپینگ  به صورت مجازی و ارسال فیلمهای آموزشی صورت پذیرد و همچنین کلاسهایی به صورت آنلاین برای ورزشکاران و مربیان با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شود.
در این جلسه مقرر گردید که ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در تمامی مسابقات  داخلی و اردوهای تیمهای ملی حضور مستمر داشته و از ورزشکاران شمشیربازی آزمایش  تست دوپینگ  گرفته شود.
همچنین تعدادی از ورزشکاران تیمهای ملی در لیست (RTP)  قرار گرفتند که در زمان خارج از مسابقه ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اجازه داشته باشند حداقل 3 نوبت  در طول سال از ورزشکاران نامبرده آزمایش تست دوپینگ به صورت سرزده انجام دهند .

۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.