صالحی امیری در بازدید از فدراسیون وزنه برداری ؛ وزنه برداری از امیدهای کسب مدال در بازیهای المپیک است

صالحی امیری در بازدید از فدراسیون وزنه برداری ؛ وزنه برداری از امیدهای کسب مدال در بازیهای المپیک است
در ادامه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون ها ، رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته با حضور در فدراسیون وزنه برداری با رئیس ، دبیر و قهرمانان این رشته دیدار و گفت و گو کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این دیدار که دکتر صالحی امیری رئیس ، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ، طاهره طاهریان نائب رئیس ، مجید شایسته ، هادی ساعی  و علی دادگر اعضای هیات اجرایی،بهداد سلیمی مشاور رئیس ،محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش و سپیده مقدم دبیرشورای راهبردی حضور داشتند ضمن بازدید از اردوی ملی پوشان در محل فدراسیون با قهرمانان و مسئولین فدراسیون دیدار و گفت و گو صورت گرفت .

وزنه داری

  سیدرضا صالحی‌امیری در بازدید امروز اظهار داشت: وزنه‌برداری یکی از امیدهای ما در المپیک است و انتطار مردم از این رشته آن است که قهرمانان این رشته به روی سکوی المپیکی بروند.که بدون شک لازمه آن تمرینات مستمر است و ما آمادگی داریم تا در این زمینه این رشته قهرمان پرور را حمایت کنیم . 
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه در خصوص توسعه وزنه‌برداری زنان  نیزتصریح کرد: به آن میزانی که سهم ماست به بخش زنان این رشته کمک می‌کنیم چون انگیزه زنان این رشته بالاست. .
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری هم در ادامه ضمن تشکر از توجه و نگاه ویژه ریاست کمیته ملی المپیک به این رشته ابراز امیدواری کرد تا همانگونه که کمیته انتظار دارد ملی پوشان ما در المپیک مدال آور باشند . 
 

وزنه داری

۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.