با حضور صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی از فدراسیون قایقرانی بازدید شد

با حضور صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی از فدراسیون قایقرانی بازدید شد
در ادامه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون های ورزشی،صبح امروز صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی با مسئولین فدراسیون قایقرانی دیدار وگفت گو کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس ، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ، طاهره طاهریان نائب رئیس ، مجید شایسته ، علی دادگر  و هادی ساعی اعضای هیات اجرایی،بهداد سلیمی مشاور رئیس ، محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش  و سپیده مقدم دبیرشورای راهبردی حضور داشتند که ضمن بازدید از فدراسیون با مسئولین فدراسیون قایقرانی گفت و گو کردند.

 

قایقرانی

 
  رئیس کمیته ملی المپیک  در این دیدار ،رئیسی جوان با انگیزه و از جنس قایقرانی را اتفاقی خوب در راس این مجموعه برشمارد و افزود : اگرچه  قایقرانی رشته‌ای سخت است ولی استعدادهای زیادی از شمال گرفته تا جنوب و از خزر تا خلیج فارس  در این مرز و بوم وجود دارد که در کنار پتانسیل های طبیعی کشورمان می توان به رشد این رشته بسیار امیدوار بود  . 
 
صالحی‌امیری تاکید کرد: تجهیزات این رشته گران قیمت است و باید چند سال یکبار به روز شود که بخشی از این تجهیزات با پیگیری رئیس فدراسیون خریداری شد . برنامه 10 ساله این فدراسیون قابل تقدیر است و ما نیز حمایت می کنیم تا این رشته  برای رویدادهای آسیایی و جهانی آماده شود.
رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت کمیته و وزارت ورزش برای ارتقا این رشته به جایگاه واقعی اش پس از کرونا خبر داد و افزود:در حال رایزنی با کمیته بین المللی المپیک برای برگزاری اردو ها هستیم و از تجهیزات آکادمی ملی المپیک و کمیته ملی المپیک برای حمایت از فدراسیون ها استفاده می کنیم . 

 

 

قایقرانی

 

سهرابیان رئیس فدراسیون نیز در ادامه ضمن تشکر از حمایت های همیشکی کمیته ملی المپیک از این رشته ، قایقرانی را رشته ای پر مدال عنوان کرد که می تواند سبد مدالی ایران را پر بار کند.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.