بودن یا نبودن المپیک، شرط رقابت برای فرمانداری توکیو

بودن یا نبودن المپیک، شرط رقابت برای فرمانداری توکیو

رقابت برای انتخاب شدن بعنوان فرماندار جدید توکیو چالش برگزاری یا عدم برگزاری توکیو2020 را به موضوعی حساس تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ژاپن تودی، کارزار انتخاباتی فرمانداری در کلانشهر توکیو و موضوع برگزاری بازی های به تعویق افتاده المپیک در سال 2021 رقابت کاندیداهای مختلف از احزاب مختلف ژاپن را بهمراه داشته تا جاییکه هر یک بنا به برداشت و برنامه ریزی های خود در خصوص لغو کامل یا برگزاری توکیو2020 اظهارنظر می نمایند.

یوریکو کویکه، فرماندار فعلی توکیو و نامزد دور بعدی انتخابات، از طرفداران برگزاری المپیک است اما در مقابل وی، تارو یاموموتو از حزب اعتدالگرای ژاپن سرسختانه از لغو بازی های المپیک و بازگرداندن میلیاردها ین سرمایه گذاری المپیکی به مردم ژاپن می گوید.

یاموموتو برگزاری بازی های توکیو2020 با حضور هزاران مسافر، توریست و ورزشکار از سراسر دنیا به بشقابی شلوغ و غیرقابل کنترل تشبیه می نماید و از سوی دیگر، کویکه و مسئولین برگزاری توکیو2020 از کوچکتر کردن برنامه ها و نحوه برگزاری بازی های المپیک صحبت کرده اند. حال باید دید کارزار انتخاباتی فرمانداری توکیو به سمت و سوی کدام جناح و تفکر هدایت می شود.

۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.