کارگاه آموزشی تفسیر نتایج آزمون های آمادگی جسمانی

کارگاه آموزشی تفسیر نتایج آزمون های آمادگی جسمانی

مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز آموزش اقدام به برگزاری کارگاهی غیر حضوری با عنوان تفسیر نتایج آزمون های آمادگی جسمانی در تاریخ 16 تیرماه 1399 کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، جواد شفیعی مسئول بخش سنجش آکادمی ملی المپیک و مدیر کارگاه مذکور هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را آشنایی ورزشکاران و مربیان با نحوه تفسیر نتایج آزمون های آمادگی جسمانی عنوان کرد.
وی در خصوص مهمترین مباحثی که توسط اساتید کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد گفت:  آشنایی با آزمون های سرعت، آشنایی با آزمون های چابکی، آشنایی با آزمون های توان، آشنایی با آزمون های استقامت قلبی و عروقی، آشنایی با آزمون های انعطاف پذیری و چگونگی تفسیر این آزمون ها را از مهمترین عناوین کارگاه عنوان کرد.
لازم به ذکر است جواد شفیعی، ناصر پیروردی زاده، دانیال تیماجی، فرشته خانبابایی و نرگس کاظمی از کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک اساتید این کارگاه آنلاین را که از 10 امتیاز حضور  در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است تشکیل می دهند.
متقاضیان حضور در این کارگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/news/3541

۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.