برگزاری نشست کمیسیون روان شناسی با محوریت تغییرات پسا کرونایی

برگزاری نشست کمیسیون روان شناسی با محوریت تغییرات پسا کرونایی
نخستین نشست کمیسیون روان شناسی در سال جدید با حضور اعضاء و محوریت شرایط خاص و تغییراتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد کاظم واعظ موسوی رئیس کمیسیون روان شناسی کمیته ملی المپیک دراین باره گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال 99 تا به امروز نشستی نداشتیم که البته در نظر داریم برای جبران این وقفه از این پس سه هفته یکبار نشست برگزار کنیم.
وی افزود: در نشست امروز برنامه های سال 99 را بر اساس شرایط پساکرونا بررسی و پیش بینی کردیم.
واعظ موسوی ادامه داد: از آنجایی که با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت های بین المللی برگزار نمی شود، نیازهای ورزشکاران تیم ملی نیز تغییر کرده است چراکه تیم ملی وجود ندارد و به احتمال زیاد بازی های المپیک نیز با تاخیر بیشتری برگزار خواهد شد و همین امر باعث شده تا شرایط متفاوت تری حاکم باشد، تا جایی که ورزشکاری  که پیش از این به مهارت های روان شناختی، خواب قبل از مسابقه و آرامش قبل از رقابت نیاز داشت در حال حاضر نیاز به برنامه ریزی مجدد برای زندگی خواهد داشت.
وی گفت در شرایط فعلی ورزشکار نمی داند هدفش چیست و چه تمریناتی را در شرایطی که مسابقه ای برگزار نمی شود باید انجام دهد، در این شرایط ورزشکار حرفه ای باید باز تعریف شود به همین دلیل ماموریت روان شناس ورزشی به طور کلی تغییر می کند .
رئیس کمیسیون روان شناسی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: نشست امروز نیز به این موضوع اختصاص داشت که مشاوره ها، کلاس ها، کارگاه ها و آموزه هایمان  با چه محتوای جدیدی باشد  تا نیاز ورزشکار امروز را برآورده کند.

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.