در نشست هیأت رئیسه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مطرح شد/سلامتی ورزشکاران در اولویت اول قرار دارد

در نشست هیأت رئیسه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مطرح شد/سلامتی ورزشکاران در اولویت اول قرار دارد

نخستین نشست هیأت رئیسه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا با بررسی فعالیت های صورت گرفته و تصویب برنامه های آتی این فدراسیون همراه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، این نشست که با حضور دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون و رئیس بنیاد امور بیماران خاص، مرتضی بانک نایب رئیس فدراسیون، دکتر کرباسیان، دکتر ترکان و طاهره طاهریان اعضای هیأت رئیسه، دکتر شهبازی نایب رئیس بانوان، سید محسن موسوی دبیر فدراسیون، دکتر مرادی رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر سبحانی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون،خانم حمیدی بازرس فدراسیون و سایر اعضا برگزار شد، برنامه های سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت و در خصوص فعالیت های آتی فدراسیون نیز بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این نشست، کلیپی از مسابقات جهانی انگلستان و رویدادهای برگزار شده قهرمانی کشور در سال ۹۸ پخش شد. پس از آن با طرح موضوعات دستور جلسه و بررسی شرایط تا مهرماه ۹۹ رویدادهای ورزشی فدراسیون به صورت مجازی دنبال شود تا سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار گیرد. همچنین مقرر گردید تا مهرماه سال جاری در خصوص چگونگی ادامه فعالیت ها تصمیم گیری شود.
تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی انگلیس نیز از دیگر مصوبات نشست هیأت رئیسه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بود و مقرر شد پس از بررسی، در این خصوص تصمیم گیری شود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، کلاس های آموزشی نیز به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد، تهیه و انتشار فیلم های آموزشی با هدف پاسخگویی به جامعه هدف نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.
در پایان این نشست نیز از سوی خزانه دار فدراسیون، گزارشی مالی سال ۹۸ ارائه شد.

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.