در جلسه مدیران آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی انقلاب مطرح شد:تداوم همکاری‌ها در بالاترین سطح

در جلسه مدیران آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی انقلاب مطرح شد:تداوم همکاری‌ها در بالاترین سطح

جلسه مشترک سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب با رئیس آکادمی ملی المپیک برگزار و دو طرف در خصوص ارتقاء همکاری های دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، امیر حسین فتحی سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب با بیان اینکه ما آکادمی را از خود می دانیم گفت: با توجه به این موضوع که بسیاری از اعضای تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند، بنده به همراه همکارانم در باشگاه انقلاب، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این عزیزان به سهولت و بدون دغدقه در مجموعه حضور پیدا کنند.
در ادامه دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک با بیان اینکه این آکادمی نهادی علمی- ورزشی است و مرکز تمرینات برتر قهرمانان ملی محسوب می شود گفت: با توجه به حضور امیر حسین فتحی که از مدیران خوب و با سابقه ورزش کشور است، احساس می کنیم که تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین در بالاترین سطح خود ادامه یابد.
گفتنی است در پایان این جلسه که علاوه بر دکتر قراخانلو و امیر حسین فتحی، نادر حاجی عباسی مدیر امور اداری و پشتیبانی و سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک و همچنین ترابی مسئول دفتر سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب حضور داشتند، مقرر شد جلساتی در آینده نزدیک و به منظور دستیابی به اهداف و تعاملات دو سویه برگزار شود.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.