در آستانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات؛نشست صمیمی رئیس کمیته ملی المپیک با روابط عمومی فدراسیون های ورزشی

در آستانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات؛نشست صمیمی رئیس کمیته ملی المپیک با روابط عمومی فدراسیون های ورزشی

ظهر امروز سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در آستانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نشست صمیمی با روابط عمومی فدراسیونهای ورزشی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست  با حضورکیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته،قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک،پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و مازیار ناظمی برگزار شد که سید رضا صالحی امیری ضمن قبولی طاعات و عبادات ایام لیالی قدر ماه مبارک رمضان نقش و اهمیت روابط عمومی فدراسیون های ورزشی  را بسیار مهم و ارزشمند و آن را یکی از ارکان مهم ورزش دانست که باید در جهت تقویت آن اقدام نمود.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی فدراسیونها عنوان داشت :مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تلاش بسیاری برای ارتقا این امر داشته و خواهند داشت لذا اگر عزیزان پیشنهادات و یا خواسته ای دارند بیان کنند تا در جهت برآورده کردن آن اقدام شود.
در ادامه روابط عمومی فدراسیونها هر یک به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و مقرر گردید تا در راستای تحقق برخی نقطه نظرات روابط عمومی ها همچون راه اندازی کمیسیون روابط عمومی ها و دیگر موارد اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.