اهم اخبار کمیته بین المللی المپیک؛برگزاری دوره آموزشی قایقرانی بادبانی با حمایت همبستگی المپیک

فدراسیون بین المللی قایقرانی بادبانی ، ایساف ، آموزش ویژه ورزش را در دوره قایقرانی بادبانی بمنظور توسعه برنامه آموزش پیشرفته مدیران سراسر جهان راه اندازی کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛همبستگی المپیک ، OS ، بودجه این دوره آموزشی را بعنوان بخشی از برنامه مربیان جهان خود تامین کرد. دوره مورد بحث در مرکز بین المللی آموزش راکی در انگلستان برگزار شد.

همچنین فدراسیون بین المللی بسکتبال ، فیبا ، کتابچه مالی ورزشکاران را اخیرا منتشر کرده است که ویژگی های سابقه یک ورزشکار ، زمینه اهداف مالی روشن ، اجتناب از ولخرجی و نگاهی فراتر از ایام بازیگری  داشتن در بین موضوع های بیشماری موجود در آن قرار گرفته است.
ناگفته نماند،کمیته ملی المپیک برزیل دومین واحد از دوره پیشرفته را در چارچوب مدیریت ورزشی از هفتم الی سیزدهم دسامبر 2009برگزار کرد.
مجریان در امور اداری و بازاریابی ورزش با مدیران از 23 فدراسیون ملی به مذاکره پرداختند. این دوره سیزده ماهه که توسط انستیتو المپیک برزیل ترویج یافته از حمایت همبستگی المپیک برخوردار می باشد در آوریل سال جاری شروع به کار کرد.
در پایان اینکه کمیته ملی المپیک گوآتمالا از طریق بخش مدیریت و آموزش فنی خود از تاریخ هشتم الی دوازدهم دسامبر دوره ملی سافت بال (درجه - 1) را برگزار کرد. در این دوره با پشتیبانی سازمان ورزش های پان-امریکن .پاسو ، بیش از سی نماینده از انجمن های ورزشی مختلف همچنین از مدیریت کل تربیت بدنی شرکت کردند. کمیته ملی المپیک افزون بر این ، به پشتیبانی همبستگی المپیک اخیرا دوره پیشرفته ای در مدیریت سازمان ورزش های المپیک راه اندازی کرده که در طول سال 2010 برگزار خواهد شد.
۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.