سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان پیش از اعزام به مکزیک:شناختی از حریفان نداریم

تیم ملی تکواندو نوجوانان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک با سه ورزشکار بامداد پنجشنبه عازم مکزیک محل برگزاری این رقابت ها شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان در این باره  گفت: اعضای تیم ملی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده هستند و برای رسیدن به موفقیت در مسابقات مکزیک بسیار امیدوار هستیم.
وی افزود: اعضای تیم ملی خوب تمرین کرده اند و با امیدواری بالایی که برای کسب سهمیه از این مسابقات داریم سعی می کنیم با وجود تک حذفی بودن مسابقات موفق باشیم.
عسگری درمورد شناسایی حریفان مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت:هیچ شناختی از حریفان نداریم زیرا با توجه به شرایط سنی گروه نوجوانان همه تیم ها با تغییراتی که داشته اند جوان شده اند. همانطور که از تیم ایران پس از مسابقات آسیایی ، تنها دو نفر اجازه حضور درمسابقات رده سنی نوجوانان را دارند.
وی افزود: با توجه به بضاعت برخی کشورها از دو تیم مختلف در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک استفاده کرده اند و برخی دیگر مانند تیم ملی بانوان ایران با یک تیم در دو مسابقه حضور دارند.
عسگری گفت: شرایط برگزاری اردوها تا این زمان خوب بوده و تیم های ملی نوجوانان با دو کادر فنی جداگانه تمرینات خود را برای مسابقات جهانی و کسب سهیمه المپیک برگزار کردند و ملی پوشان با روحیه بالایی که دارند عازم مسابقات می شوند .

۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.