توضیحات نائب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص پاداش بوکسورهای المپیکی

توضیحات نائب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص پاداش بوکسورهای المپیکی

نایب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص پاداش بوکسورهای المپیکی ایران توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس سیامک صالحی در خصوص پاداش ملی پوشان المپیکی بوکس اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان رقابت های گزینشی المپیک برای دانیال شه بخش و شاهین موسوی پاداش 50 میلیون تومانی در نظر گرفتیم که برای آنها واریز کردیم. ضمن اینکه به امید احمدی صفا هم نصف این مبلغ را دادیم چون حقش رسیدن به المپیک بود.
وی افزود: در دوره ای وارد فدراسیون بوکس شدم که شرایط اقتصادی کشور روی ورزش تاثیرات منفی گذاشته و هدفم تنها کمک به مجموعه فدراسیون است. ما یک تیم هستیم و فرقی ندارد چه کسی برای موفقیت این مجموعه کاری انجام دهد.
 نایب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اینکه آیا فدراسیون برای بوکسورهای المپیکی پاداشی در نظر گرفته یا خیر، گفت: صحبتهایی با رئیس فدراسیون بوکس داشتم و تا جایی که می دانم برای المپین ها پاداشی حدود 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده که به زودی پرداخت خواهد شد. به این ترتریب به دو بوکسور المپیکی بوکس حدود 80 میلیون تومان از سوی مجموعه فدراسیون پاداش پرداخت خواهد شد تا خستگی از تن آنها خارج شود و امیدوارم مدیر کل ورزش و جوانان استانهای مربوطه هم به شه بخش و موسوی توجه ویژه ای داشته باشند.
صالحی ادامه داد: همه چیز برای یک ورزشکار پول و مسائل مالی نیست اما اکثر ملی پوشان ما شغلی به جز بوکس ندارند و وظیفه ما است تا جایی که می توانیم به آنها کمک کنیم. ملی پوشان بوکس پیش از این حقوقی دریافت نمیکردند که پرداخت حقوق آنها در برنامه های اصلی فدراسیون قرار گرفت به غیر از دوماه آخر سال، پرداختی کاملی به آنها داشتیم؛ ضمن اینکه حقوق معوقه آنها هم در اسرع وقت پرداخت می کنیم.
وی با اشاره به اینکه بوکسور باید تمرکزش روی تمرینات باشد، اظهار کرد: همیشه عده ای دوست دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و برای یک مجموعه موفق حاشیه درست کنند اما این کارها راه به جایی نمیبرد. از ملی پوشان بویژه بوکسورهای المپیکی می خواهم به این مسائل توجه نکنند و با قدرت به سوی اهداف خود حرکت کنند چون پرداخت پاداش و حقوق معوقه آنها دیر و زود دار اما سوخت و سوز ندارد.
صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر تیم های رده های سنی مختلف بوکس به تمام رقابت های بین المللی اعزام شدند و در حد توان اردوها و تورنمنت های تدارکاتی خوبی هم برای تیم بزرگسالان در نظر گرفته شد. بوکس ایران روی ریل موفقیت قرار گرفته و با اتحادی که در بین مسئولان، کادرفنی و بوکسورها وجود دارد، روزهای امید آفرینی در انتظار این رشته خواهد بود.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.