سرمربی اسبق تیم ملی کاراته:به پناهی رای ندادیم که از او پست بگیریم

سرمربی اسبق تیم ملی کاراته:به پناهی رای ندادیم که از او پست بگیریم
انتخاب پناهی برای فدراسیون کارته انتخاب یک تشکیلات بود نه انتخاب فرد پس نباید فکر کنیم چون برای انتخاب شدن او تلاش کردیم حالا باید پست بگیریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامرضا دباغیان ،سرمربی تیم ملی کاراته با بیان این مطلب به ایما نیوز گفت:در طی سه سال 3 رئیس فدراسیون در کاراته عوض شد این مسئله خود به بر هم ریختگی این ورزش می افزاید پس طبیعی است که در عرض یکی دو ماه  نتوان انتظار برطرف شدن مشکل از سوی رئیس  جدید داشت.
وی در ادامه تصریح کرد:اگر مجموعه ای بخواهد به مقصد برسد باید جایگاههای آن مشخص شود یعنی هر کس سرجای خودش باشد نباید بگوییم چون به فلانی رای دادم باید به من پست و سمت بدهد این درست نیست مگر فدراسیون کاراته چند پست و مقام دارد اگر بخواهیم به هر فرد یک پست بدهیم تا جامعه کاراته را راضی نگه داریم باید 10 فدراسیون کاراته داشته باشم.
سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص اینکه ملاکهای انتخاب سرمربی تیم ملی چیست می گوید:فردی باید سرمربی تیم ملی باشد که جدای از توان فنی و تجربه، شخصیت کاری هم داشته باشد نه اینکه برای مربیگری تیم ملی به در و دیوار بزند در واقع باید رزومه کاری و عملکرد مربیان را در یک تقویم گرد آوری کرد تا بر اساس آن کادری فنی تیم ملی را انتخاب کرد.
وی در خصوص مسابقات سوپرلیگ گفت:تیم مقاومت در کومیته دوم و در مجموع چهارم شد این نتیجه خوبی برای ماست ولی ادامه این روند ممکن است باعث تضعیف کومیته شود چون اگر تیمی 8 امتیاز کاتا را بگیرد دیگر در کومیته نیازی نیست به خودش فشار بیاورد چون با دو برد و یک تساوی برنده است..

۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.