امین کاویانی نژاد:هدف نهایی من کسب مدال در المپیک است

امین کاویانی نژاد:هدف نهایی من کسب مدال در المپیک است

امین کاویانی نژاد گفت: هدف نهایی من از حضور در دنیای کشتی، کسب مدال در المپیک است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛امین کاویانی نژاد ملی پوش وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مورد شرایط حال حاضر و انجام تمرینات آماده سازی اش گفت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمی توانیم در اردوها حضور داشته باشیم و سطح تمریناتمان نیز خیلی کم شده و مجبور هستیم که بیشتر تمرینات انفرادی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر اندیمشک و در کنار خانواده ام هستم، کادر فنی برنامه ی هفتگی به ما می دهد و ما نیز سعی می کنیم طبق آن برنامه و در مقطعی نیز تمرینات دیگر را انجام دهیم و این تمرینات شامل دو میدانی، کار با کش و وزنه است تا بتوانیم بدنمان را در حدی از آمادگی نگه داریم که پس از رفتن کرونا برای ادامه تمرینات در شرایط مطلوبی قرار داشته باشیم.
وی در مورد عملکردش در سالی که گذشت تصریح کرد: در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان به میدان رفتم اما متأسفانه شرایط آن طور که می خواستم رقم نخورد، من در رده ی سنی جوانان دوبار به مدال طلای جهان دست یافتم و در همان سال نیز در رقابت های زیر 23 سال دنیا صاحب مدال برنز شدم. سال گذشته نیز هر مسابقه ای که رفتم امتیاز ندادم و دست پر برگشتم، اما شرایط در مسابقات جهانی طور دیگری رقم خورد. البته در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که پایان بهمن ماه در کشور هند برگزار شد، توانستم بعنوان قهرمانی برسم.
کاویانی نژاد در مورد هدفش در کشتی اظهار داشت: هدف نهایی من حضور در المپیک و افتخارآفرینی در این آوردگاه است، اما هم اکنون در وزن 72 کیلوگرم کار می کنم و این وزن المپیکی نیست.
وی افزود: البته من 21 سال دارم و در رده ی جوانان ابتدا در وزن 67 کیلوگرم و سپس در وزن 72 کیلوگرم به میدان رفتم، اما همیشه تابع تصمیمات کادر فنی هستم و در این مورد نظر آن ها ملاک است، قطعا در سال های آینده فرصت این را خواهم داشت که به وزن المپیکی صعود کنم و در آن زمان تمام تلاش خود را برای کسب مدال المپیک انجام خواهم داد.
قهرمان کشتی فرنگی آسیا در مورد این سئوال که آیا دلش برای حضور در اردو و شرکت در تمرینات تنگ شده است، گفت: قطعا منتظر آنم که دوباره در اردوها حضور یابم اما دلم بیشتر برای خانواده ام تنگ شده بود، چراکه در این چند سال آنقدر در اردوها بودم که هنوز جای این دلتنگی ها پر نشده است. در سال های گذشته بیشتر اوقات در اردوهای تیم های ملی بودم و کمتر در کنار خانواده ام بودم که با این اتفاق، توانستم بیشتر در کنار آن ها باشم.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برگزاری رقابت های لیگ تصریح کرد: لیگ پشتوانه مالی خیلی خوبی برای کشتی گیران است، چراکه به غیر از لیگ منبع درآمد ما پاداش مدال آوری در رقابت های آسیایی و جهانی است که منتظر دریافت آن هستیم، اما لیگ می تواند خیلی کمک کننده باشد و از فدراسیون کشتی به خاطر اینکه به دنبال راه اندازی یک لیگ قوی و درآمدزایی کشتی گیران است تشکر می کنم.
وی در مورد ادامه برنامه هایش گفت: در حال حاضر که همه منتظر آن هستیم که اتحادیه جهانی کشتی تقویم جدید خود را اعلام کند و بعد از آن می توانیم برای ادامه کار برنامه ریزی داشته باشیم.
کاویانی نژاد در پایان ضمن درخواست از مردم برای رعایت موارد بهداشتی و ایمنی در شرایط شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: من هم به خاطر خودم و هم به خاطر خانواده و نزدیکانم تمامی موارد را رعایت می کنم. آرزوی سلامتی برای همه ی مردم کشورم دارم و انشاء اله که هرچه زودتر از این شرایط بیرون بروند و همه با صحت و سلامت به زندگی عادی مان ادامه دهیم و ما نیز بتوانیم مردم را خوشحال کنیم، افتخارآفرین باشیم و پرچم کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در بیاوریم.
گفتنی است اتحادیه جهانی در تبریک روز جمعه گذشته خود، عکس این ملی پوش کشورمان را در صفحه اینستاگرامش قرار داده بود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.