به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛مخالفت مسوولان برگزاری مسابقات مارپیچ با درخواست آمریکا

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛مخالفت مسوولان برگزاری مسابقات مارپیچ با درخواست آمریکا
مسوولان برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ بازهای المپیک زمستانی ونکوور با درخواست آمریکا مخالفت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور، مسابقه مارپیچ بزرگ زنان بیست و یکمین دوره بازی های المپیک که صبح چهارشنبه به وقت محلی برگزار شد به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی نیمه تمام باقی ماند.
دور نخست (مانش اول) زیر بارش شدید برف با حضور 88 شرکت کننده از جمله مرجان کلهر برگزار شد اما به دلیل وجود مه غلیظ و شرایط نامناسب پیست مسابقه، رقابت های دور دوم پس از چندین بار وقفه با تصمیم مسوولان برگزاری لغو و به صبح پنج شنبه به وقت محلی موکول شد.
در نشست مسوولان برگزاری مسابقه و نمایندگان تیم های شرکت کننده برای تصمیم گیری در رابطه با ادامه رقابت ها مسوولان تیم آمریکا درخواست تجدید برگزاری مرحله اول در صبح پنج شنبه را داشتند که با مخالفت هیات تصمیم گیرنده روبرو شد.
در رقابت های مانش اول "لینزی وون" مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی از آمریکا به دلیل از دست دادن تعادل خود و خروج از مسیر مسابقه حذف شد و همچنین دیگر ورزشکاران این کشور نتایج ضعیفی را کسب کرده بودند.
مسوولان برگزاری مسابقه در نهایت تصمیم گرفتند تنها رقابت های مانش دوم در صبح روز پنجشنبه برگزار شود و اسکی بازانی که در دور اول اوت کرده بودند حق شرکت در رقابت های مرحله دوم را نخواهند داشت.

۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.