بازتاب ‌برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا

بازتاب ‌برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا

سایت شورای المپیک آسیا(OCA) در صفحه اول خود به برگزاری اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ واکو که قرار است بصورت آنلاین در کشورمان انجام شود پرداخته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، در گزارش سایت شورای المپیک آسیا آمده است: انجمن کیک بوکسینگ ایران (واکو ایران) با همکاری کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) این هفته رقابتهای آنلاین را با نام جام کرونا برگزار می کند.
‌جام مبارزه با کرونا منحصرا در قالب موزیکال فرم، یکی از محبوب ترین استایلهای کیک بوکسینگ، از 23 تا 24 آوریل برگزار می شود و قرار است چهار استایل موزیکال فرم برای آقایان و خانمها در رده های های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شود.
سینا زاهدی، دبیرکل کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا گفت: "این اولین بار است که چنین مسابقاتی بصورت آنلاین برگزار می شود." "ما معتقدیم که این امر جالب خواهد بود زیرا اعضای آسیایی را درگیر مبارزه با کرونا ویروس می کند."
در ادامه این گزارش آمده: این مسابقات توسط رضا دیناروند رئیس کمیته مسابقات و محمدرضا رمضانی رئیس کمیته داوران انجمن واکو ایران تحت نظارت مستقیم ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا برگزار می شود.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.