توضیحات شعبانی‌بهار درباره ادامه برنامه‌های تیم ملی تیراندازی با کمان

توضیحات شعبانی‌بهار درباره ادامه برنامه‌های تیم ملی تیراندازی با کمان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان توضیحاتی را در مورد برنامه‌های آماده‌سازی کمانداران ملی‌پوش کشورمان بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامرشا شعبانی‌بهار درباره فعالیت‌های تیم ملی تیراندازی با کمان در زمان شیوع کرونا اظهار داشت: صبح امروز دو جلسه در فدراسیون برگزار شد. جلسه اول با سرمربی تیم ملی و با حضور  پاکزاد و نجاری، دبیر فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی برگزار شد. میررحیمی گزارشی از وضعیت یک ماه گذشته و فعال شدن فضای مجازی و تمرینات بچه‌ها به صورت انفرادی ارائه کرد و نقاط ضعف و قوت در این مدت بررسی شد. قرار شد با توجه به شرایط شیوع کرونا این برنامه با حل کردن مشکلات، ادامه یابد و برنامه‌ای  برای این وضعیت تنظیم و به صورت کامل‌تر ارائه شود.
وی در ادامه افزود: در بخش دوم برنامه‌های تیم ملی قرار شد شرایطی را در نظر بگیریم که از اول خرداد ماه یک برنامه روزانه و معمولی ارائه شود تا دوباره اردوها و تمرینات تیم آغاز شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تأکید کرد: امروز جلسه‌ای را نیز با مسئولان کمیته‌ها برگزار کردیم و از مسئول کمیته آموزش، داوری، مسابقات و فرهنگی خواستیم دو برنامه ارائه کنند. برنامه اول شامل فضای مجازی است و درخواست کردیم تا زمانی که این شرایط حاکم است، برنامه‌ها در فضای مجازی برقرار باشد و بخش دوم برنامه‌ها مربوط به بعد از کروناست که باید توسط کمیته‌ها تنظیم و ارائه شود. امیدوارم زودتر این شرایط طی شود و به روال عادی کارها باز گردیم.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.