صبح امروز ‌ با حضور پیمان فخری برگزار شد؛ویدئو کنفرانس توجیهی توماس باخ با کمیته های ملی المپیک

صبح امروز ‌ با حضور پیمان فخری برگزار شد؛ویدئو کنفرانس توجیهی توماس باخ با کمیته های ملی المپیک

رئیس کمیته بین المللی المپیک IOC صبح امروز با برگزاری ویدئو کنفرانس های جداگانه با کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف به تشریح وضعیت بازیهای ۲۰۲۰ توکیو پس از تصمیم به تعلیق این بازی‌ها بخاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کشورمان که به نمایندگی از کمیته ملی المپیک ایران صبح امروز در این ویدئو کنفرانس حضور داشت در خصوص بحث‌های مطرح شده در این نشست تصویری گفت: اولین و مهم‌ترین بحث مطرح شده در خصوص سهمیه ها بود که باخ اعلام کرد کلیه سهمیه های کسب شده توسط کشورها تا این تاریخ توسط IOC به قوت خود باقی و برنامه ریزی جهت برپایی رویدادهایی مربوط به ۵۷ درصد باقی سهمیه ها تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از کمیته بین المللی المپیک با فدراسیون های جهانی هر رشته تدوین و ارسال میگردد.
وی‌ ادامه داد: بحث بعدی موضوع تاریخ برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۱ (نام این المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود)توسط کارگروهی دیگر تا سه هفته آینده مشخص خواهد شد.
رصد مسابقات جهانی،لیگ های حرفه ای و رویدادهای قاره ای،سال آینده از اهم ارزیابی این کار گروه خواهد بود که نسبت به تغییر تاریخ،لغو بررسی مسابقات بین المللی،با فدراسیون های جهانی نیز ارتباط خواهد گرفت و سپس به تعیین بهترین تاریخ برای برگزاری بازیها اقدام خواهد شد.

فخری یادآور شد:کلیه برنامه های المپیک سولیداریتی که جهت بازیهای 2020 طراحی و اعلام شده بود تا زمان برگزاری بازیهای 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه های os می باشد.ضمنا کلیه هزینه های صورت گرفته توسط کشورها به قوت خود باقی و تضمین می گردد و تمام سررسید های پرداختها تا اطلاع ثانوی تعلیق می گردد . لذا رزرواسیون هتل ها، بلیت ها و قراردادهای فی مابین خطوط هواپیمایی و همچنین هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

 

۸ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.