رقابتهای بوکس انتخابی المپیک؛5 بوکسور ایران در یک چهارم نهایی

رقابتهای بوکس انتخابی المپیک؛5 بوکسور ایران در یک چهارم نهایی

۵ بوکسور ایران که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند، شرایط خاصی برای کسب سهمیه المپیک دارند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، ۵ بوکسور کشورمان که در جدول رقابت‌های کسب سهمیه المپیک باقی ماندند، شرایط خاصی برای کسب سهمیه دارند و باید حداقل یک مبارزه دیگر را با پیروزی پشت سر بگذارند.
وزن ۵۲ کیلوگرم:
امید احمدی صفا که با پیروزی در دیدار با بوکسور عراقی به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کرد، در این مرحله با نماینده ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی سهمیه المپیک خود را قطعی خواهد کرد.
اما اگر امید در این دیدار شکست بخورد روز پایانی این رقابت‌ها(چهارشبه) یک مبارزه دیگر برای قرار گرفتن در بین ۶ نفر برتر خواهد داشت و در صورت پیروزی در آن مبارزه، المپیکی خواهد شد.
در این وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.
وزن ۵۷ کیلوگرم:
دانیال شه‌بخش که با دو پیروزی پیاپی به یک چهارم نهایی راه یافت، در این مرحله بوکسور قزاقستانی را پیش رو دارد و در صورتی پیروزی سهمیه خود را قطعی می‌کند.
دانیال در صورت شکست در مقابل بوکسور قزاقستانی، روز پایانی مسابقات (چهارشنبه) یک بازی شانس مجدد دارد که در صورت پیروزی در آن دیدار ، به سهمیه المپیک دست پیدا خواهد کرد.
در این‌ وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.
وزن ۶۳ کیلوگرم:
اشکان رضایی هم شرایط مشابهی با دو بوکسور سبک وزن کشورمان دارد و در صورت پیروزی مقابل بوکسور قزاقستانی در یک چهارم‌نهایی، سهمیه خود را قطعی می‌کند.
اگر اشکان مبارزه مقابل بوکسور قزاق را واگذار کند، روز چهارشنبه یک مبارزه دیگر برای کسب سهمیه المپیک خواهد داشت.
در این‌ وزن هم ۶ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.
وزن ۷۵ کیلوگرم:
سید شاهین موسوی که با برتری برابر بوکسور ژاپنی به یک چهارم نهایی رسید، باید مقابل بوکسور چینی قرار بگیرد که در صورت‌ پیروزی در آن دیدار سهمیه المپیک خود را قطعی می‌کند.
شاهین اگر در این‌مرحله شکست بخورد، باید منتظر بماند تا بوکسور چینی فینالیست شود و در آن صورت روز چهارشنبه یک مبارزه در مرحله شانس مجدد خواهد داشت.
در این وزن ۵ سهمیه المپیک توزیع می‌شود.
وزن ۹۱کیلوگرم:
طوفان شریفی که به مرحله یک چهارم‌نهایی رسیده است تنها در صورت پیروزی مقابل بوکسور ازبکستانی در این‌مرحله به المپیک می‌رسد و بازی شانس مجدد نخواهد داشت.
در این‌ وزن ۴ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.