به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ پوریا ساوه شمشکی پس از مسابقه‌اش: خوشحالم که فاصله‌مان را با قهرمانان بزرگ کمتر کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ پوریا ساوه شمشکی پس از مسابقه‌اش: خوشحالم که فاصله‌مان را با قهرمانان بزرگ کمتر کردیم
پوریا ساوه شمشکی گفت: رقابت بسیار سختی بود اما خوشحالم که توانسته‌ام فاصله‌ام را با قهرمانان بزرگ جهان کمتر کنم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ ملی پوش آلپاین ایران پس از کسب مقام شصتم رقابت‌های مارپیچ بزرگ بازی‌های المپیک زمستانی 2010 گفت: همانطور که فکر می کردم مسابقه سختی بود، برای این که فاصله‌ام را با قهرمان کم کنم در مانش اول (دور نخست) کمی احتیاط کردم، فکر می کنم می توانستم دو ثانیه دیگر اختلافم را کمتر کنم، اکنون هم خوشحالم که توانستم زمان بهتری را نسبت به المپیک تورین به دست آورم.
وی که در حدود 10 ثانیه فاصله ی زمانی ایران را نسبت به المپیک 2006 تورین ارتقا داد، گفت: اگر دو ثانیه دیگر این اختلاف را کمتر می کردم خوشحال تر می شدم. در المپیک پیشین فاصله ما با قهرمان 28 ثانیه بود که خوشبختانه توانستم آن را به 10 ثانیه برسانم.
پوریا ساوه شمشکی که از عملکرد خود در مانش دوم ناراضی است، ادامه داد: در دور دوم خراب کردم، در مانش اول بهتر بودم، فکر می کردم در دور دوم اختلافم را کمتر می کنم اما سختی مسیر نگذاشت. پیست کاملا یخی بود، البته اسکی ام را درست کرده بودم و زیاد مشکلی نداشتم. فقط ابتدای مسیر و پس از استارت دروازه خیلی سختی وجود داشت که خیلی خسته ام کرد.
ملی پوش المپیکی ایران با بیان این که پیش از شروع مسابقه استرس زیادی داشته است و این موضوع در مسابقه اش تاثیر گذاشته است، به ایسنا گفت: قبل از شروع مسابقه استرس داشت خفه‌ام می کرد، اما الان که مسابقه‌ام را تمام کرده‌ام احساس خوبی دارم.
ساوه شمشکی در رابطه با حضور در المپیک نیز گفت: تاکنون چنین مسابقه سختی را تجربه نکرده بودم، ما این قهرمانان را تنها در تلویزیون می دیدیم و رقابت با آنها سخت بود.

۵ اسفند ۱۳۸۸ ۰۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.