دکتر امینی: زانوی عباسعلی پنجشنبه جراحی می شود

دکتر امینی: زانوی عباسعلی پنجشنبه جراحی می شود

دکتر معالج عباسعلی در هانوفر گفت: فردا زانوی عباسعلی را با شیوه جدید جراحی خواهم کرد و انشالله به المپیک برسد و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دکتر بابک زرگر امینی، متخصص ارتوپدی و فوق تخصص جراحی های زانو و طب ورزشی با اشاره به بازگشت مجدد سهراب مرادی به میادین ورزشی پس از درمان با همکاری موفقیت آمیز کمیته ملی المپیک، فدراسیون وزنه برداری و وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت حمیده عباسعلی گفت: متاسفانه حمیده عباسعلی در اتریش آسیب دیدگی سختی پیدا کرد و که با هماهنگی مسئولین فدراسیون ایشان به هانوفر منتقل شدند تا مورد معاینه قرار بگیرند.
وی افزود: عباسعلی دیروز مورد معاینه قرار گرفت و امروز هم ام آر آی تایید کرد که ای سی ال زانوی ایشان پاره شده است.
دکتر امینی ادامه داد: خوشبختانه مشکل پاره گی غضروف، مینیسک و یا ام سی ال ندارند و با توجه به اینکه وقت تنگ است تا المپیک ۲۰۲۰،تصمیم گرفته شد ایشان در هانوفر بمانند و روز پنجشنبه، پس فردا زانوی عباسعلی را با شیوه جدید جراحی خواهم کرد و انشالله به المپیک برسد و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند.
وی گفت: مراحل درمان در اینجا طی خواهد شد و بعد به ایران بازمی گردند تا ادامه درمان در تهران انجام گیرد.
دکتر امینی در پایان تصریح کرد: همین جا از رییس فدراسیون کاراته، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و همه دست اندرکاران که خالصانه کار می کنند تا هر چه زودتر این ورزشکار به صحنه ورزشی بازگردد، تشکر میکنم.

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.