به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛نارضایتی کانادایی‌ها و ایتالیایی‌ها از نتایج ورزشکارانشان

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛نارضایتی کانادایی‌ها و ایتالیایی‌ها از نتایج ورزشکارانشان
کانادایی‌ها و ایتالیایی‌های حاضر در المپیک زمستانی از عملکرد ورزشکارانشان ناراضی‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ مردم کانادا که میزبان المپیک 2010 هستند و ایتالیایی ها که میزبان المپیک 2006 بودند انتظار بیشتری از ورزشکارانشان دارند.
کانادا تا پایان روز یازدهم با کسب 5 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز پس از آمریکا، آلمان، نروژ و روسیه در مکان پنجم جدول رده بندی توزیع مدال بازی های المپیک قرار دارد. علاقه‌مندان حاضر در شهرهای ونکوور و ویستلر با اظهار تعجب از نتایج ورزشکاران خود به ویژه در رقابت های آلپاین نارضایتی خود را اعلام می کنند.
آنها همچنین پس از شکست تیم هاکی روی یخ کشورشان برابر آمریکا در روز یک‌شنبه به وقت محلی آن را ناامید کننده خواندند.
بنابراین گزارش پس از این دیدار هواداران تیم آمریکا در خیابان‌های شهرهای ونکوور و ویستلر به شادی پرداختند که در برخی از نقاط احتمال درگیری بین هواداران دو تیم وجود داشت که با حضور پرتعداد نیروهای پلیس از بروز اغتشاش جلوگیری شد.
ایتالیایی ها نیز از نتایج نمایندگان خود شگفت زده شده اند. آنها معتقدند که کاروان 109 نفری این کشور نتایج دور از انتظاری کسب کرده است.
مارکو آنسالده خبرنگار روزنامه LA STAMPA چاپ تورین میزبان بازی های المپیک 2004 به خبرنگار ایسنا می گوید: ایتالیا در المپیک تورین بسیار بهتر ظاهر شده بود، در ونکوور عملکرد نامناسبی داشته ایم.
او ادامه می دهد: ایتالیا تنها در هاکی و کورلینگ شرکت نکرده است و در سایر رشته‌ها نماینده دارد، در هر رشته ی آلپاین چهار ایتالیایی شرکت دارند که نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و مدالی کسب نکردند. ما انتظار عملکرد بهتری از آنها داشتیم.
ایتالیا پس از المپیک 2002 سالت لیک سیتی که توسط چک کارلی در آلپاین زنان مدال کسب کرده بود، در این رشته صاحب مدال طلا نشده است. آلبرتو تومبا نیز در سال 1994 در اسلالوم مدال طلا را از آن خود کرده بود.

۵ اسفند ۱۳۸۸ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.