سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰؛عسگری فینالیست لیگ جهانی اتریش شد

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰؛عسگری فینالیست لیگ جهانی اتریش شد

بهمن عسگری نماینده کاراته کشورمان با شایستگی به فینال وزن منهای 75 کیلوگرم لیگ جهانی اتریش راه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز از سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰ که از صبح امروز با حضور 625 شرکت کننده از 88 کشور به میزبانی سالزبورگ اتریش برگزار شد، بهمن عسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم موفق شد به فینال راه یابد و روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف استانیسلاو هورنه اوکراینی می رود.
عسگری ابتدا یک بر صفر سوناری یاهیرو از استرالیا را برد. دومین مبارزه او با توماس سور فنلاندی بود که با حاضر نشدن کاراته کا فنلاندی، نماینده ایران برنده تاتامی شد. عسگری در ادامه یک بر صفر جو کلاوای از انگلیس را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.
او در این گروه پس از تساوی 4 بر 4 در وقت قانونی مبارزه مقابل ارمان التیمور از ترکیه با قانون سنشو برنده شد و به فینال رفت.
امروز همچنین علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم ابتدا ۸ بر صفر سام پلومپن از بلژیک را شکست داد و در ادامه ۴ بر 2 رمیجیوس جویگیلاتیس از لیتوانی را مغلوب کرد.
در مبارزه سوم مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی به تساوی 6 بر ۶ رسید و این حریف اوکراینی بود که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد و آسیابری به جدول شانس مجدد رفت.
او در این گروه با نتیجه ۷ بر صفر از سد پانایتیوس لوزینیدیس از قبرس گذشت و در بازی دوم 5 بر صفر مغلوب لوئیجی بوسا از ایتالیا شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.
در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین مبارزه ۳ بر صفر جما مورالس از اسپانیا را برد و در دومین دیدار 6 بر 2 نتیجه را به الکساندر رچیا از فرانسه واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت‌ .
در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار ۶ بر یک کاترین کامپبل از کانادا را برد. سپس ۲ بر یک ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم 2 بر صفر مقابل جانا میسرچمنت از آلمان شکست خورد و با راهیابی حریف آلمانی به فینال، خاکسار به جدول شانس مجدد رفت.
در جدول شانس مجدد خاکسار 7 بر صفر نتیجه را به یاسمین عطایا از مصر واگذار کرد و از از دور رقابتها کنار رفت.
درکاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه ۴ امتیاز ۲۴.۲۶ را در دور اول و امتیاز ۲۳.۷۸ را در دور دوم بدست آورد و با قرار گرفتن در رده پنجم از حضور در ادامه رقابتها بازماند.
و درگروه یک، نگین باقری دیگر نماینده کشورمان دراین بخش امتیاز ۲۱.۷۲ را کسب کرد و با ایستادن در جایگاه نهم از راهیابی به دور بعد بازماند.
فردا و در ادامه این رقابتها رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی در بخش بانوان و ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده در بخش مردان به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.