حضور دکتر گویا در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش

حضور دکتر گویا در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش

دکتر محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز(چهارشنبه ۷ اسفند ماه)،  در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش در محل فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست دکتر گویا پس از استماع گزارش ‌ها و راهکارهای پیشنهادی مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی، به بیان نقطه نظرات کارشناسی در خصوص این بیماری و راه‌های پیشگیری از آن پرداخت. وی همچنین از تشکیل این ستاد در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی و این اقدام را کارگشا ارزیابی کرد.
دکتر گویا راه اندازی واحد بهداشت و ایمنی در فدراسیون پزشکی ورزشی را نیز اقدامی ستودنی دانست و گفت: جدای از سلامت جسم و روان در ورزش، بحث بهداشت و ایمنی هم به موازات آن اهمیت قابل توجهی دارد.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی  در خصوص مقابله با کرونا در ورزش را ارزشمند دانست و به بیان نقطه نظرات تکمیلی خود در این زمینه پرداخت.
پیش از سخنان دکتر گویا، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون و دیگر مدیران، پزشکان و متخصصان فدراسیون و ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش گزارشی از عملکرد این ستاد ارائه و به بیان نقطه نظرات خود، تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام پرداختند.

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.